محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که بازی دوستانه با پرسپولیس محک خوبی برای آنها خواهد بود.

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت فعلی ماشین‌سازی و تمریناتی که این تیم در تعطیلی مسابقات لیگ برتر پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: ماشین‌سازی برای شروع فصل مشکلات خاص خودش را داشت و شرایط طوری بود که در طول بازی‌ها با مصدومیت بازیکنان مواجه شدیم. ما نیاز به یک فرصت مناسب داشتیم تا روی کارهای تاکتیکی و همچنین بحث بدنسازی کار کنیم. تعطیلی مسابقات لیگ برتر هم بهترین فرصت برای ما بود تا در نهایت روی مسائلی که مدنظرمان بود کار کنیم. خوشبختانه الان وضعیت تیم بهتر است و آماده شروع بازی‌ها می‌شویم.

وی درباره عملکرد تیمش در فصل نقل‌وانتقالات تصریح کرد: در تعطیلات نیم‌فصل پیدا کردن بازیکن خوب سخت است، ولی ما تلاش کردیم چند بازیکن بگیریم تا نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم. البته ما دو بازیکن را از دست دادیم و باید چند بازیکن دیگر به تیم اضافه شوند تا بتوانیم با تیم‌های دیگر در نیم‌فصل دوم رقابت کنیم.

مهاجری با اشاره به بازی دوستانه تیمش با پرسپولیس در تهران گفت: بازی با پرسپولیس یک محک جدی برای ما خواهد بود و می‌توانیم شرایط تیم‌مان را بعد از این بازی مورد بررسی قرار دهیم. البته قبل از این چند بازی دوستانه انجام دادیم و تلاش می‌کنیم تا برابر پرسپولیس هم یک بازی خوب انجام دهیم. تعطیلات لیگ برتر واقعاً به تیم ما کمک کرد و امیدوارم با شرایط خوبی بازی‌ها را شروع کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که آنها در پایان لیگ قرار گرفتن در کجای جدول را نشانه گرفته‌اند، تصریح کرد: در این زمینه چیزی قابل پیش‌بینی نیست و رقابت بین تیم‌ها سخت است، ولی تلاش می‌کنیم تا بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم.

برپایی اردوی ۶ روزه ماشین‌سازی در تهران

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.