اعتراض باشگاه لوانته به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا درباره حادثه مصاف اخیر تیم مقابل بارسلونا به جایی نرسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا در جلسه اضطراری امروز (چهارشنبه) خود با تأیید حکم کمیته انضباطی این سازمان، اعلام کرد که تیم فوتبال بارسلونا در جام حذفی اسپانیا باقی خواهد ماند و لوانته به این رقابت‌ها باز نخواهد گشت.

بارسلونا متهم است که در بازی رفت خود مقابل لوانته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا از یکی از بازیکنان تیم دوم خود به نام چومی که ۵ اخطاره بوده، استفاده کرده است. طبق قوانین، لوانته ۴۸ فرصت داشت که نسبت به این موضوع شکایت کند اما تعلل این باشگاه برای ارائه شکایت خود که ۴ روز پس از پایان مهلت قانونی صورت گرفت، سبب شد که کمیته انضباطی به این شکایت ترتیب اثر ندهد.

به همین دلیل لوانته نسبت به حکم انضباطی به کمیته استیناف اعتراض کرد که اکنون این سازمان هم اعتراض تیم دسته دومی فوتبال اسپانیا را رد کرده است.

کمیته استیناف فدارسیون فوتبال اسپانیا هم دلیل رد اعتراض لوانته را ارائه شدن آن خارج از مهلت قانونی اعلام کرده است. به این ترتیب لوانته که در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل بارسلونا شکست خورد، به جام حذفی باز نخواهد گشت و مصاف بارسایی‌ها و سویا در مرحله یک چهارم نهایی به قوت خواد باقی ماند.

بازی رفت تیم‌های فوتبال بارسلونا و سویا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، از ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان آندلس برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.