بازیکن تیم ماشین‌سازی می‌گوید تیم ما در نیم‌فصل اول خوب بازی می‌کرد اما امتیاز لازم را کسب نمی‌کرد.

محسن یوسفی، بازیکن تیم ماشین سازی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آماده‌سازی تیمش برای نیم فصل دوم گفت: تیم دارد روزهای پر فشاری را می‌گذراند. تمرینات فشار زیادی دارد. چون بین نیم فصل اول و نیم فصل دوم فاصله زیادی افتاد. فکر می‌کنم از هفته بعد فشار تیم کم‌تر می‌شود. بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم نتیجه در آن مهم نبود. بیش‌تر دنبال این بودیم که تیم شرایط خودش را به دست بیاورد. اردوهای کیش و تهران اردوهای خوبی بود و بازیکنان فشار خوبی را تحمل کردند. ان‌شاءالله شرایط بازیکنان در هفته‌های آینده بهتر می‌شود و برای نیم فصل دوم آماده می‌شویم.

این بازیکن هم‌چنین درباره نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: نیم فصل ماشین‌سازی با افت و خیزهای زیادی روبه‌رو بود. اتفاق‌های اول فصل و برکناری آقای فیروز کریمی و آمدن مربی جدید، باعث شد تا ماشین‌سازی شرایط لازم و نظم و انظباط لازم را نداشته باشد ولی درکل ما از نظر فنی شرایط خوبی داشتیم. چه زمانی که آقای کریمی سرمربی تیم بودند و چه زمانی که آقای مهاجری سرمربی بودند، اما امتیازی که باید به‌دست می‌آوردیم را نتوانستیم کسب کنیم. امیدوارم در نیم فصل دوم هم خوب بازی کنیم و هم امتیاز لازم را کسب کنیم.

محسن یوسفی در ادامه اظهار کرد: تلاش می‌کنیم دل هواداران تبریز را شاد کنیم. لیاقت تیم ما بیش‌تر از این حرف‌هاست اما ما شرایط بدی داشتیم و دو بازیکن ما از تیم رفتند. باید ببینیم بازیکن جدید به تیم اضافه می‌شوند. در کل دوست داریم با شرایطی که داریم، دوست داریم در جدول رتبه تک رقمی بگیریم.

او در مورد بازی دوستانه با تیم پرسپولیس گفت: این بازی می‌تواند بازی خوب و سنگینی باشد. پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهد داشت و فکر می‌کنم بازی خوبی باشد تا برای نیم فصل دوم آمادگی لازم را به‌دست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.