مجید جلالی، سرمربی تازه وارد تیم فوتبال نساجی مازندران از بدقولی مسئولان این باشگاه به شدت دلخور و ناراحت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی، سرمربی تازه وارد تیم فوتبال نساجی مازندران چند روزی است کار خود در این تیم را آغاز کرده، اما هنوز قراردادش به طور رسمی از سوی مالکان باشگاه نساجی امضا نشده است، اتفاقی که با دلخوری شدید جلالی مواجه شده و این مربی پس از اینکه روز گذشته نیز با بدقولی چندباره مسئولان باشگاه قائمشهری مواجه شد،‌ تصمیم گرفته است فعلاً تا امضای نهایی قراردادش در تمرینات شرکت نکند. البته به نظر می‌رسد مشکلات چند وقت اخیر نساجی، دلیل تأخیر در امضای رسمی قرارداد جلالی بوده و به زودی این قرارداد نهایی خواهد شد.

همچنین خبر دیگر از نساجی این است که پپه لوسادا، مربی اسپانیایی که در این فصل یکی از دستیاران جواد نکونام بود در حال حاضر در کشورش به‌سر می‌برد، ولی مجید جلالی سرمربی جدید نساجی از باشگاه خواسته تا شرایط را برای بازگشت این مربی به ایران فراهم کنند. مسئولان نساجی هم درصدد گرفتن بلیت برای پپه هستند تا این مربی به ایران برگردد و همکاری‌‌اش را با نساجی ادامه دهد.

نساجی در حالی اردوی پنج روزه‌ای را از امروز برپا کرده که مسئولان باشگاه با چند بازیکن مورد نظر جلالی در حال مذاکره هستند، این در حالی است که احتمال بازگشت حامد لک به نساجی هم وجود دارد. البته محمد آبشک هم قصد جدایی از این تیم و پیوستن به تیم سپیدرود را دارد،‌ اما مسئولان نساجی حاضر نیستند به این بازیکن رضایت‌نامه بدهند. آنها معتقدند که با رفتن آبشک به تیم سپیدرود که یکی از رقیبان نساجی محسوب می‌شود، این تیم ضرر خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.