این روزها بحث‌های زیادی درباره پیش‌خور کردن پول اسپانسر باشگاه استقلال مطرح شده اما نکته این است که مسئولان استقلال به صورت شفاف در این باره اظهارنظر نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال دو هفته دیگر یعنی ۱۸ بهمن باید اولین بازی برگشت نیم فصل دوم لیگ برتر خود را برابر پیکان برگزار کند. استقلالی‌ها در حالی به تازگی از اردوی ترکیه بازگشته‌اند که حواشی زیادی را در نیم فصل دوم همانند نقل و انتقالات پیش فصل پشت سرگذاشته‌اند، با این تفاوت که پیش از آغاز فصل، تعدادی از بازیکنان استقلال را ترک کرده و نفرات زیادی نیز جانشین آنها شدند. در نقل و انتقالات نیم فصل دوم اما، نه خبری از جدایی بازیکنی بوده نه اضافه شدن مهره جدید.

با این مقدمه قصد داریم چند سؤال از مدیران استقلال مطرح کنیم، نخست اینکه اگر استقلال مشکل مالی دارد و پول این فصل توسط مدیران قبلی پیش خور شده، چرا مسئولان باشگاه به هواداران قول جذب بازیکن خارجی دادند؟ مدیران استقلال از ابتدای فصل در باشگاه سِمت گرفته و کار می‌کنند، آیا تنها در نقل و انتقالات متوجه شده‌اند که پول فصل آینده پیش خور شده است؟

اگر پول پیش خور شده صرف بدهی‌های قبلی باشگاه و هزینه‌های جاری شده که خیلی نمی‌توان به مدیران قبلی ایراد وارد کرد، چرا که حتما آنها نیز سینه سپر کرده و مدعی می‌شوند که برای جلوگیری از حذف استقلال از آسیا، از اسپانسر پول گرفته بودند. از طرفی، ممکن است این بحث را مطرح کنند که طبق دستور وزیر ورزش و جوانان باید بدهی‌های باشگاه را پرداخت می‌کردند، اما به این فکر نکردند که باشگاه استقلال برای آینده به مشکل مالی خواهد خورد.

اگر مسئله چیز دیگری باشد و پول پیش خور شده صرف هزینه‌های غیرمتعارف شده، چرا مدیران استقلال به صورت شفاف توضیح نمی‌دهند که چه اتفاقی افتاده است؟ آیا حق هواداران نیست بدانند چه بر سر باشگاه محبوب‌شان گذشته است؟ مدیران استقلال در حالی این روزها سکوت کرده‌اند که از ابتدای شروع تعطیلات زمستانی قول جذب بازیکن خارجی و نوید روزهای خو برای تیم را می‌دادند، اما آنچه در تعطیلات نیم فصل دیدیم، چیزی جز اعتصاب بازیکنان، لغو سفر قطر و رفتن به منطقه سرد آنتالیا، دروغگو خطاب کردن مدیران توسط بازیکنان و ... نبود. در این شرایط بهترین کار این است که واقعیت‌ها به مردم گفته شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.