سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از ستاره آرژانتینی تیمش به خاطر درخشش مقابل کیه‌وو تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی ۳ بر صفر شاگردانش در بازی خانگی شب گذشته (دوشنبه) از هفته بیستم سری A، به تمجید از پائولو دیبالایی پرداخت که سازنده دو گل از سه گل تیمش بود.

آلگری پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تیم بازی خوبی انجام داد اما کارش آسان نبود چون بعد از دو بازی چالش برانگیز به این مسابقه رسید. در بخش‌هایی از بازی بازیکنان‌مان دچار سهل‌انگاری می‌شدند اما بازیکنان ما کیفیت و پختگی‌شان را نشان دادند. ما یک بار تا آستانه خوردن گل هم پیش رفتیم. پیروزی مهمی کسب کردیم و حالا می‌توانیم به کارمان ادامه دهیم. دیبالا؟ دیدن او وقتی که اینگونه بازی می‌کند، لذت‌بخش است. شاید او به خاطر اینکه نتوانست گل بزند ناراحت باشد اما به عقیده من او واقعاً بازیکن بزرگی خواهد شد. دیبالا باید به همین شیوه به کارش ادامه دهد.

یکی از اتفاقات مهم بازی، به هدر رفتن پنالتی یوونتوس توسط کریستیانو رونالدو بود. آلگری در این خصوص هم عنوان کرد: من هرگز پنالتی‌ها را تماشا نمی‌کنم اگرچه رونالدو، صبح روز بازی هم یک پنالتی را به هدر داد.

سرمربی ایتالیایی بانوی پیر در ادامه تأکید کرد: خدیرا دچار مصدومیت شده چون ضربه‌ای به زانوی او وارد شده است. تا چند ساعت دیگر وضعیتش مشخص می‌شود. امره جان؟ او هم بازی خوبی داشت اما در حرکات پا به توپش باید کمی سریعتر باشد. ساندرو هم دارد این فصل مانند یک بازیکن واقعی بازی می‌کند. نه اینکه فصل گذشت اینگونه نبود اما او در حد چیزی که در فصل اول حضورش در اینجا از او دیده بودیم نبود.

انتقال کوین پرینس بواتنگ از ساسولو به بارسلونا و همچنین انتقال گونسالو ایگواین از میلان به چلسی موضعات دیگری بودند که آلگری درباره آنها هم گفت: بواتنگ؟ من زمانی که سرمربی میلان بودم از او به عنوان یک شماره ۱۰ (هافبک هجومی بازیساز) استفاده می‌کردم اما در عمل او به عنوان مهاجم ما بازی می‌کرد. ایگواین به چلسی می‌رود؟ من هنوز چیزی نمی‌دانم. من دو سال او را تمرین دادم و در آن مدت همه چیز خوب بود. وقتی شما بهترین فرمول را پیدا نکنید، متأسفانه نمی‌توانید بهترین بهترین بازی‌تان را ارائه کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.