سرمربی تیم قشقایی شیراز می‌گوید داوران باید سعی کنند عدالت را رعایت کنند تا تیمی که تلاش می‌کند، حقش ضایع نشود.

مهدی فروردین، سرمربی تیم قشقایی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا درباره نتایج دو هفته اخیر تیمش و دو شکست برابر تیم‌های مس رفسنجان و ملوان گفت: وقتی یک وقفه در مسابقات می‌افتد، تیم تا دوباره بخواهد به آن آمادگی برسد یک مقدار زمان می‌برد. بازی اول تیم ما در نیم فصل دوم خارج از خانه بود. شاید اگر این بازی در خانه بود شرایط مقداری فرق می‌کرد. در تعطیلات نیم فصل ما نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم. پنجره نقل و انتقالات تیم‌مان هم بسته بود و این هم یکی از عوامل دیگری بود که باعث شد نتوانیم تقویت کنیم. اما آماده‌سازی تیم بد نبوده. بازی ما برابر مس رفسنجان بیش‌تر حالت تدارکاتی داشت و بازیکنان با خستگی تمام آن بازی را انجام دادند. تیم ما در آن بازی اصلا خوب نبود و کیفیت خوبی نداشت. از معدود بازی‌هایی بود که در هر دو نیمه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

او ادامه داد: بعد از این شکست خواستیم تا تیم‌مان را ریکاوری کنیم و به لحاظ روحی آن‌ها را تقویت کنیم برای بازی برابر ملوان. در آن بازی هم ما تسلط خوبی بر بازی داشتیم. اما بارندگی که در آن بازی اتفاق افتاد، باعث شد شرایط به نفع ملوان پیش رود. تیم ملوان به مساوی راضی بود اما ملوانان از تعلل ما استفاده کردند و روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدند و ما در حضور تماشاگران خود بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم قشقایی شیراز در ادامه افزود: تیم ما به لحاظ روانی و اعتماد به نفس در درجه‌ خوبی قرار دارد ولی در بخش فنی و تمام‌کنندگی مقداری مشکل داریم که آن‌ هم در تمرینات آینده برطرف خواهد شد.

فروردین در مورد بازی تیمش برابر سرخ‌پوشان پاکدشت گفت: ما قطعا با انگیزه برابر صدرنشین مسابقات قرار می‌گیریم و برای کسب سه امتیاز پا به میدان می‌گذاریم. تا خود را در جمع مدعیان نگه داریم. این دو باخت هیچ چیزی از شایستگی‌های ما کم نمی‌کند. این قول را به هواداران خواهم داد که تیم را از این شرایطی که وجود دارد خارج کنیم. ما بهترین هوادارن ایران را داریم. سال اول حضورمان در لیگ‌ یک است و آن‌ها انتظارات بالایی دارند و ما هم باید آن‌ها را برآورده کنیم. امیدوارم تا بازی برابر سرخ‌پوشان بازیکنان تمرکز خود را حفظ کنند تا بتوانیم در این بازی موفق باشیم.

او در پایان گفت: خواهش من این است که در قضاوت‌های داوری، داوران به اسم تیم و مربی آن نگاه نکنند. سعی کنند عدالت را رعایت کنند تا تیمی که تلاش می‌کند، حقش ضایع نشود و به خاطر اسم تیم حریفی که مقابل آن‌ها است، آن‌ها تحت تاثیر قرار نگیرند. من نمی‌خواهم بگویم باخت بازی قبل برابر ملوان تقصیر داوری بود اما بی تاثیر هم نبود. در خیلی از صحنه‌های بازی داور داور تحت تاثیر نام تیم حریف قرار گرفته و این باعث شد تا داور در این بازی تاثیر گذار باشد. مقداری هم در چیدمان داورها مخصوصا در بازی‌هایی که تیم‌های کوچک برابر تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرند داورهای بزرگ‌تری را بگذارند که تحت تاثیر این مسائل قرار نگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.