سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که تعلیق باشگاه به خاطر جذب بازیکن تیم کارون اروند خرمشهر، در عقل سلیم نمی‌گنجد.

عبدالرحیم خطیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حاشیه‌های پیش آمده پیرامون حضور محمدمهدی عسکری، بازیکن تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در پارس جنوبی جم اظهار داشت: در قرارداد این بازیکن با باشگاه کارون، بندی وجود دارد که اگر از شش تیم بالای جدول لیگ برتر پیشنهاد داشته باشد، می‌تواند قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند و از اروند جدا شود. عسکری به همین خاطر درخواست فسخ یکطرفه قراردادش را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و در صورتی که بتواند حکم خود را دریافت کند، قراردادش را امضا خواهیم کرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود پارس با جذب این بازیکن در خطر تعلیق قرار می‌گیرد، گفت: این حرف در عقل سلیم نمی‌گنجد. متأسفانه برخی فکر می‌کنند ما نمی‌دانیم چطور باید باشگاه را اداره کنیم و ادای دلواپسان را در می‌آورند. یک شخص خاص این حاشیه‌سازی و جوسازی‌ها را انجام می‌دهد. یک دلال رسانه‌ای که ماهیتش برای ما روشن شده است. ما با وساطت برخی دوستان تا الان درباره‌ این شخص حرفی نزده‌ایم، اما دیگر هرچه تحمل کردیم بس است. او فکر می‌کند اگر دست به حاشیه‌سازی علیه تیم بزند، می‌تواند در باشگاه پارس جنوبی مشغول به کار شود.

سرپرست تیم پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: من به عنوان سرپرست تیم پارس به این شخص که شنیده‌ایم به تازگی دستگاه قضا او را احضار کرده است، هشدار می‌دهم اگر دست از این کارها برندارد، نامش را فاش می‌کنم تا همه بدانند با چه کسی طرف هستند. او مدام در حال حاشیه‌سازی است، اما جایگاهی در شهرستان جم، بین مردم این شهر و استان بوشهر ندارد. از کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌خواهم فعالیت‌های او را زیر نظر بگیرد.

برتری پارس جنوبی در دومین بازی دوستانه‌ در اردوی کیش

خطیب درباره غیبت فرشید پاداش در اردوی این تیم اظهار داشت: پاداش مصدومیتی دارد که باید لیزردرمانی کند. با توجه به اینکه او باید مداوای خود را در کلینیک مد نظر باشگاه در تهران انجام می‌داد، همراه تیم به جزیره کیش نیامد تا روند بهبودی‌اش هرچه زودتر طی شود و بتواند به تمرینات برگردد.

وی همچنین درباره شایعه حضور بازیکنان تستی در اردوی کیش هم افزود: هیچ بازیکن تستی در اردوی کیش حضور ندارد. بازیکنان حاضر در کنار ما در این اردو، مشخص هستند. بهتر است آقایان اطلاعات‌شان را در زمینه فوتبال بالا ببرند و سپس به اظهار نظر در این خصوص بپردازند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.