چند رسانه اروپایی از نزدیک شدن باشگاه بارسلونا به جذب هافبک هجومی غنایی تیم فوتبال ساسولوی ایتالیا خبر داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروهی از رسانه‌های ورزشی اروپایی از جمله شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، رادیو کاتالونیا و نشریه مارکای اسپانیا مدعی شده‌اند که باشگاه بارسلونا در آستانه عقد قراردادی غافلگیر کننده با کوین پرینس بواتنگ از ساسوسوی ایتالیا قرار دارد.

هافبک غنایی پیشین میلان که با پیراهن لاس‌پالماس سابقه بازی در لالیگای اسپانیا را دارد، اکنون ۳۱ سال سن دارد و قرار است به عنوان ذخیره لوئیس سوارس در خط حمله بارسلونا به نوکمپ برود. بارسلونا بواتنگ را به عنوان جانشین منیر الحدادی که به تازگی راهی سویا شده در نظر گرفته است.

این خبر اولین بار توسط جان لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس شبکه اسکای اسپورت ایتالیا منتشر و پس از آن هم توسط رادیو کاتالونیا و چند رسانه اسپانیایی دیگر تأیید شد.

پیش از این گفته می‌شد که ممکن است بارسلونا به سراغ آلوارو موارتا، کارلوس ولا یا کریستین استوانی برود اما ظاهراً آبی‌و‌اناری‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که مهاجم سابق شالکه هم نیاز آنها را به یک جانشین برای سوارس برطرف می‌کند.

طبق گزارش مارکا، بواتنگ امروز (دوشنبه) با هم‌تیمی‌هایش در ساسولو خداحافظی کرده است و ظرف چند ساعت آینده پیوستن‌اش به بارسلونا به صورت رسمی توسط این باشگاه اعلام می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.