ژوزه مورینیو می‌گوید برایش مهم نیست که در بین هواداران حریف منفور باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو ۵۵ ساله که تا کنون هدایت تیم‌های بزرگی همچون چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستریونایتد را در کارنامه‌اش دارد، می‌گوید همیشه نسبت به باشگاه‌هایی که هدایت آنها را برعهده داشته، کاملاً متعهد بوده است.

آقای خاص که این روزها در شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورت» به عنوان مفسر و کارشناس برای مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ همکاری می‌کند، گفت: این طبیعت من است. من وقتی به باشگاهی می‌روم، پیراهن آن باشگاه را به تن می‌کنم و تنها زمانی که در حال ترک باشگاه هستم پیراهن چروک و عرق کرده را از تنم در می‌‌آورم. من برای باشگاه می‌جنگم و نگران وجهه‌ام و عواقب کار نیستم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص رابطه‌اش با هواداران اظهار داشت: زمانی که به رئال مادرید رفتم، دشمن بارسلونا شدم. وقتی هم که به اینتر رفتم، در خانه تورینو نمی‌توانستم وارد زمین شوم چون هواداران آنها از من متنفر بودند. هواداران آرسنال هم خیلی از من تنفر نداشتند، اما وقتی سرمربی چلسی شدم، آنها هم از من متنفر شدند. با این حال ۱۵ بار مقابل آرسنال قرار گرفتم که ۱۲ برد کسب کردم و ۳ بازی هم تساوی شد. آنها از من متنفرند.

مورینیو که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ پس از دو سال و نیم حضور روی نیمکت شیاطین سرخ از سمت سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شد، همچنین در خصوص تاریخچه گلزنی این تیم در دقایق پایانی بازی که به "فرگی تایم" معروف است، گفت: فرگی تایم یک اتفاق نیست، بلکه نتیجه ذهنیت، روحیه و رابطه سرالکس فرگوسن با بازیکنان بود. فکر نمی‌کنم من هم آمار بدی با منچستریونایتد در دقایق پایانی بازی داشتم. ما مقابل یوونتوس در دقیقه ۹۰ به پیروزی رسیدیم و در بازی با نیوکاسل هم در دقایق پایانی به برتری دست یافتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما می‌توانید از شانس خود استفاده کنید. به طور کلی زمانی که تیمی شخصیت گروهی قوی داشته باشد و بازیکنانی داشته باشید که از جنگیدن مقابل حریف نترسند، شما می‌توانید به پیروزی برسید و جزئیات در چنین مواردی هم اهمیت دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.