مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از این که برابر تیمی که هم از لحاظ انفرادی و هم از لحاظ ساختار تیمی خوب بود به برتری رسیده‌ایم خوشحالیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اوسیانو کروز، مربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) این تیم اظهار کرد: بازی بسیاری دشواری برابر عمان داشتیم. مقابل یک تیم با سازماندهی خوب بازی کردیم. از لحاظ انفرادی هم بازیکنان بسیار خوبی داشتند. در ابتدای بازی کار ما خیلی سخت بود ولی در ادامه خیلی خوب کار کردیم و توانستیم به این پیروزی برسیم.

او ادامه داد: در کل از عملکرد بازیکنان‌مان بسیار خوشحال هستیم. الان زمان این است که بازیکنان ریکاوری کنند ولی کار اعضای کادر فنی از دیروز شروع شده است و روی تیم چین کار می‌کنیم. از فردا بازیکنان کارشان را برای بازی با چین آغاز می‌کنند.

مربی تیم ملی در مورد مسائل داوری هم بیان کرد: من دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم. به خاطر این که هر چه بیش‌تر در مورد داوری حرف بزنیم در طول بازی بیش‌تر مشکل خواهیم داشت. توقع ما این است که با استفاده از سیستم VAR مشکلات داوری کم‌تر شود. فوتبال بازی اشتباهات است. همان‌طور که بازیکنان دو تیم اشتباه می‌کنند، داوران هم می‌توانند اشتباه کنند. اما شما باید تمرکزتان را روی مسائلی بگذارید که می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید. ما بازیکنان‌مان و مسائلی که درون زمین هست را می‌توانیم کنترل کنیم پس تمرکزمان بر روی همین مسائل است.

او در مورد بازی برابر چین با سرمربیگری لیپی هم گفت: ما مطمئن هستیم که لیپی مربی بزرگی است. مطمئنا ما هم ایده‌های خودمان را برای تقابل با چین داریم. نمی‌توانیم اینجا ایده‌های خودمان را بگوییم. باید بین خودمان نگه داریم تا به بازی برسیم. سه روز آینده آماده بازی برابر چین خواهیم بود اما یک مساله را می‌توانیم قول بدهیم و آن این است که با همان احترامی که برابر دیگر تیم‌ها بازی کردیم برابر چین هم بازی کنیم. تنها راه این که بخواهیم به حریف احترام بگذاریم این است که اول به خودمان اطمینان داشته باشیم. تا این‌جای کار ما چیزی را برنده نشده‌ایم و فقط این حق را داریم که چهار روز بیش‌تر در اینجا بمانیم. امیدوارم هستم که مسائل بهتر شود.

اوسیانو در مورد تمرکز نداشتن بازیکنان در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی هم اظهار کرد: شما نمی‌توانید در مورد ۱۵ دقیقه ابتدایی یا پایانی یک بازی صحبت کنید. ما باید به یک تصویر کلی نگاه کنیم. عمان تیم خوبی بود و نقاط قوت و سلاح‌های خودشان را داشتند. البته باید به ارزش‌های هر دو تیم پرداخت. همان‌طور که می‌گوییم عمان پنالتی را از دست داد باید بگوییم که دروازه‌بان ما پنالتی را گرفت. فوتبال بازی است که که در آن قدرت حریف فراتر از اشتباهات است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.