حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید گفت ابراز امیدواری کرد که تیم ملی بزرگسالان بتواند با شکست چین به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم حمید استیلی در خصوص برتری دو بر تیم ملی فوتبال ایران برابر عمان و راه‌یابی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، گفت: همانطور که انتظار می‌رفت، توانستیم بازی را ببریم، اما این موضوع به سختی اتفاق افتاد. توقع نداشتیم عمان بازی را تهاجمی شروع کرده و پنالتی بگیرد، اما علیرضا بیرانوند ما را به بازی برگرداند و سرحال و قبراق نشان داد.

وی افزود: اشتباه مدافع حریف باعث شد به گل برسیم و وقتی به گل رسیدیم، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردیم. در ادامه توسط مهدی طارمی گل دوم را زدیم. در شروع نیمه دوم، سردار آزمون و مهدی طارمی دو موقعیت خوب داشتند و می‌توانستیم تعداد گل‌های زده‌مان را بیشتر کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: هواداران ایرانی در ابوظبی نقش زیادی داشتند، علیرضا بیرانوند نیز نقش مهمی داشت. وحید امیری را به دلیل دو اخطاره شدن از دست دادیم، بازیکنی که فوق‌العاده و در خدمت تیم بود. امیدوارم با برتری برابر چین در مرحله یک چهارم نهایی که بازی سختی است، به جمع ۴ تیم پایانی صعود کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )