وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه از ابتدا هم باور داشته تیم ملی فوتبال ایران قهرمان هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا خواهد شد گفت: همه باید به حفظ آرامش تیم ملی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر در حاشیه افتتاح فاز اول موزه ورزش که ظهر امروز دوشنبه در محل کمیته ملی المپیک انجام شد با اشاره به صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی در مرحله یک هشتم در حد نام و موقعیت و شخصیتی که برایش قائل بودیم ظاهر شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ملی در دیدار با عمان دو گل زد و البته فرصت گل های بیشتری هم داشت که می توانست پیروزی را شیرین تر کند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تاکید کرد: این برد نشان داد تیم ایران شخصیت قهرمانی دارد به خصوص با حمایتی که مردم دارند، تدارکاتی که انجام شده و بازیکنان و کادر فنی که همه می توانند دست به دست هم بدهند و یک وضعیت استثنایی را ایجاد کنند و ورزش و فوتبال ایران را به آرزویشان برسانند و پس از ۴۳ سال قهرمان آسیا شوند.

مسعود سلطانی فر در مورد پیش بینی اش از نتیجه نهایی تیم ملی گفت: من از ابتدا باور داشتم که تیم قهرمان خواهد شد و الان هم می گویم که امید زیادی به تحقق این موضوع دارم. فقط اینکه همه باید تمرکزمان را روی آرامش تیم ملی بگذاریم و هیچ حاشیه ای به این تیم ورود نکند.

وی در پاسخ به این پرسش که بهتر است در نیمه نهایی با ژاپن بازی کنیم یا عربستان گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید به فکر قطر و ژاپن و عربستان باشد و باید با تمام توان همه بازیها را برگزار کند. طبیعی است که در مراحل بالاتر سخت تر می شود اما تیمی که ما دیدیدم می تواند همه حریفان را شکست دهد و قهرمان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.