۲ بازیکن تیم ملی فوتبال عمان و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال این کشور درباره بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ برابر ایران صحبت‌های مختلفی را بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن عمان، حارب السعدی، بازیکن تیم ملی فوتبال عمان درباره رویارویی با ایران گفت: بازی سختی است و می‌دانیم که رویارویی با ایران آسان نیست. ایران تیمی باتجربه و نامدار در فوتبال آسیا است اما ما برای پیروزی به امارات آمدیم. نمی‌خواهیم شکست بخوریم.

وی افزود: تیم ملی فوتبال عمان با تمام توان برابر ایران بازی می‌کند تا با آرامش به جاه‌طلبی خود و هوادارانش برسد. هواداران در طول جام ملت‌های آسیا به خوبی ما را حمایت کردند و تا آخرین لحظه ادامه دارد.

رائد ابراهیم، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال عمان نیز اظهار داشت: بازی با ایران برای ما خاص است و مردم عمان منتظر شادی جدیدی هستند. مصمم هستیم تا همچنان در جام ملت‌های آسیا صعود کنیم. منتظر حمایت پرشور هواداران عمانی در این بازی دشوار هستیم تا ما را به پیروزی برسانند.

جاسم بن محمد الشکیلی، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال عمان نیز خاطرنشان کرد: به نظرم شانس هم ۲ تیم برابر است، البته هر کسی می‌داند بازی امروز برابر ایران بسیار سخت است زیرا حریف در رنکینگ اخیر فیفا رتبه نخست آسیا را داشته و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سطح فنی عالی از خود به نمایش گذاشت. عمان هم دارای تیمی قوی و آماده‌ای برای این بازی است.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (یکشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار را سزار راموس از مکزیک بر عهده خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.