علیرضا آرتا مدافع تیم فوتبال امید گفت که با تمرکز و پیاده کردن برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی موفق به شکست کویت شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا آرتا که زننده گل اول بازی ایران مقابل کویت در تورنمنت قطر بود گفت: خوشبختانه توانستم در دقایق ابتدایی این بازی دروازه کویت را باز کنم که البته این گل حاصل زحمت همه بچه‌ها و بویژه پاس زیبای مهدی قائدی بود. با گل زودهنگامی که زدیم دفاع کویت خیلی زود باز شد و در ادامه توانستیم به یک پیروزی پر گل برسیم.

مدافع باشگاه مس کرمان اضافه کرد: کادر فنی شناخت و آنالیز بسیار خوبی از کویت داشتند و بر همین اساس طبق برنامه‌های مربیان از دقیقه اول به خوبی حریف را پرس کردیم. با فشاری که روی دروازه آنها وارد کردیم بارها صاحب موقعیت شدیم و در نهایت توانستیم با ۵ گل به پیروزی برسیم. مسئله مهم تمرکز و دقت بچه‌ها در ضربات آخر بود.

آرتا گفت: بازی‌های تدارکاتی کمک زیادی به اعضای تیم می‌کند و خوشبختانه این اردوها و بازی‌ها بسیار مفید بوده که باعث شده تجربه و هماهنگی بچه‌ها بیشتر شود. نتیجه مسابقه اول برابر تاجیکستان برای ما سخت بود اما قطعا تجربه بزرگی بود چرا که فهمیدیم باید از همه موقعیت‌های خودمان به خوبی استفاده کنیم و هیچ حریف آسانی برای ما وجود ندارد. اگر در آن بازی هم ضربات آخر را با دقت می‌زدیم حداقل با اختلاف ۲ گل پیروز می‌شدیم. امیدوارم از این بازی‌ها درس خوبی بگیریم تا در بازی‌های رسمی بهترین عملکرد را داشته باشیم. تلاش می‌کنیم در مسابقه آخر هم برابر قطر این عملکرد را تکرار کنیم و با کسب دومین پیروزی کار خودمان را به پایان برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.