اوسیانو کروز، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با بهترین آمادگی برابر عمان به میدان برویم و امیدوارم با بهترین تلاش، بهترین نتیجه را بگیریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از امارات، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر آمادگی کامل داریم. تلاش کردیم به عنوان تیم نخست صعود کنیم که به این مهم رسیدیم. منتظر بودیم تکلیف حریف‌ بعدی‌مان را مشخص شود که این اتفاق افتاد. عمان حریف بسیار دشواری خواهد بود، چون بازی آنها برابر ژاپن، ازبکستان و ترکمنستان را دیدیم. الان زمان این است که یا باید کار را انجام دهیم یا بمیریم!. با این حریف دشوار با آمادگی بالا بازی خواهیم کرد.

مربی تیم ملی فوتبال در مورد تغییرات در ترکیب تیم ملی در سه بازی گذشته و آیا باز هم ترکیب تیم ملی در دیدار برابر عمان تغییر می‌‌کند یا نه، گفت: آماده‌سازی برای این تورنمنت آنطوری که منتظرش بودیم، نبود و باید در سه بازی گذشته به بازیکنان شانس می‌دادیم که این فرصت داده شده است. واقعیتش این است که با توجه به عملکرد بازیکنان در سه بازی گذشته، الان برای انتخاب ۱۱ بازیکن سردرد خواهیم داشت، به خاطر اینکه بازیکنان ثابت کردند که استحقاق بازی کردن را دارند.الان واقعیت دیگر این است که باید به برد در بازی با عمان فکر کنیم و باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

کروز در رابطه با نحوه مسیر ایران تا نیمه نهایی تصریح کرد: بدترین اشتباه برای هر تیمی می‌تواند این باشد که به حریفی فکر کند که در بهترین حالت ممکن بخواهد با آن بازی کند. به شخصه باید به همه حریفان احترام گذاشت، به خصوص عمان حریف بعدی‌مان. به هر حریفی نمی‌توانیم فکر کنیم اگر نتوانیم عمان را پشت سر بگذاریم، بنابراین الان تمرکزمان برای بازی با عمان خواهد بود.

وی در مورد اینکه عمان در گذشته حریف سرسختی برای ایران بوده است، گفت: برنامه خاص‌مان این است که مطمئنا باید به این تیم فکر کنیم. می‌دانیم عمان تیم خوبی دارد و در مرحله اول مقدماتی عمان در گروه ما قرار داشت و قوی‌ترین حریف ما در آن گروه، عمان بود. این تیم با ما پیش آمد. دشواری بازی با عمان را می‌دانیم، چرا که دو بازی با این تیم انجام داده‌ایم. در حال حاضر کار مخصوصی که بخواهیم داشته باشیم، نداریم و بازیکنان می‌دانند باید با آمادگی کامل به میدان بروند. مطمئنا با بهترین آمادگی برابر عمان به میدان برویم و امیدوارم با بهترین تلاش، بهترین نتیجه را بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.