سرمربی تیم ملی فوتبال پس از صعود این تیم به مرحله بعدی رقابتهای جام ملت های آسیا بر اهمیت پیروزی در هر دیدار تاکید کرد و گفت: جام ملت های واقعی از این به بعد شروع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، کارلوس کی روش پیش از تمرین امروز پنجشنبه ملی پوشان با اشاره به دیدار پایانی مرحله گروهی برابر عراق گفت: دیروز دیدید که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم در حالیکه می خواستیم فوتبال خودمان را هم بازی کنیم.

عراق می خواست بازی را عصبی کند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: تیم ملی عراق تلاش کرد در زمانهایی از بازی، فوتبال را به سمت عصبانی کردن و احساساتی شدن بکشد تا در سیستم بازی اخلال ایجاد کند. اما بازیکنان من یک بار دیگر نشان دادند وقتی به چنین مواقعی می رسند جنگجویانه تر از همیشه مبارزه می کنند تا به خواسته های خود برسند.

واکنش به مذاکره با کلمبیا

سرمربی تیم ملی در پاسخ به شایعه توافق وی با تیم ملی کلمبیا اظهار داشت: برای اینکه به این سوال که آینده کارلوس کی روش چه می شود پاسخ دهم لازم است آخرین نکته را بگویم. صحبت حال حاضر مهم تر است.

جام ملتهای واقعی شروع شد

وی افزود: در شرایط فعلی توانستیم بدون اینکه در سه بازی گل بخوریم هفت گل بزنیم. پل اول را با توجه با بازی های خوبمان پشت سر گذاشتیم. جام ملت ها بطور واقعی از حالا شروع می شود. تا اینجا دنبال صعود بودیم اما در دور حذفی این بازی ها همه چیز برای برنده خواهد بود و چیزی به بازنده نمی رسد.

حاضرم برای بازیکنانم بمیرم

کی روش درباره شرایط تیم ملی تصریح کرد: از این به بعد باید شرایط تیم و قدرت تیم را در قالب کاراکتر بازیکنان نگه داریم. من اطمینان دارم و مطمئن هستم که بازیکنان هم می فهمند که من اینجا هستم و حاضرم جانم را برایشان بدهم. من حاضرم برای بازیکنانم بمیرم. چون آنها استحقاق پایبندی من را دارند. به تک تک بازیکنانم اعتماد دارم و عاشق آنها هستم.

فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم

کی روش در ادامه افزود: بازیکنان هم آمادگی دارند که حاضرند با انگیزه کامل هر کاری کنند. این مطلبی است که باید به آن توجه کنیم. چهار روز دیگر بازی خیلی مهمی داریم که همه چیز را باید برایش بگذاریم. برای ما از این به بعد همه چیز فینال گونه است. فرقی نمی کند با چه تیمی بازی داریم.

هزار درصد به بازیکنانم اعتماد دارم

کی روش درباره احتمال موفقیت تیم ملی در ادامه این بازی ها نیز صحبت کرد و گفت: به کادرم و بازیکنانم هزار درصد اعتماد دارم و روی آنها حساب باز می کنم. برای من حال فعلی در امارات بسیار مهم است و به مسائل دیگر فکر نمی کنم.

برای بهترین شدن باید بهترین ها را ببریم

وی در پاسخ به این سوال که اگر حق انتخاب داشتید با کدام تیم بازی نمی کردید تا به فینال برسید افزود: برای رسیدن به فینال باید بهترین باشید و بهترین ها را به چالش بکشید. شما نمی توانید تبدیل به بهترین شوید اگر بهترین ها را شکست ندهید. بعضی ها شاید قرمز را دوست داشته باشند از آبی بدشان بیاید. اما این سبک و سیاق من نیست. در زندگی ام به همه احترام می گذارم. هرکسی باشد احترام می گذاریم. الان همه چیز به فوتبال در حالت ۵۰-۵۰ است. در بازیهای حذفی کاراکتر و انگیزه بازیکنان مهم است. این موضوعی است که به آن فکر می کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )