پیشکسوت ۷۳ ساله فوتبال ویتنام به ارزیایی بازی تیم ملی فوتبال این کشور در مصاف آسیایی با ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت دتائو ویتنام، توی هایی به دنبال شکست ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ویتنام برابر ایران در سومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: ویتنام با وجود تقویت سیستم دفاعی باز هم شکست را پذیرا شد، زیرا ایران بیش از اندازه تیم قدرتمندی است. ایران هنگام حمله آن‌قدر سرعتی است که حریفش نمی‌داند چگونه حرکت کند.

این مربی باسابقه فوتبال ویتنام افزود: تیم ملی فوتبال ایران پس از رسیدن به گل بازی را آرام می‌کند و دوباره برای گلزنی حمله سرعتی تدارک می‌بینند. در واقع آنها از حربه سرعت برای گلزنی بهره می‌برند. از شکست ویتنام تأسف نمی‌خوریم، زیرا ایران تیمی است که در جمع بهترین‌‌های قاره آسیا به جام جهانی راه یافت.

توی هایی در خاتمه اظهار داشت: به تیم ملی ویتنام برای بازی پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر یمن امیدوارم. فکر می‌کنم با نتیجه یک بر صفر در این بازی پیروز شویم.

تیم ملی فوتبال ویتنام در صورت پیروزی برابر یمن و کسب سه امتیاز دیدار روز چهارشنبه این شانس را خواهد داشت که در جمع چهار تیم برتر رده‌های سوم جداول رده‌بندی جام ملت‌های آسیا به مرحله حذفی صعود کند.

کاپیتان ویتنام: ایران حریفی قدرتمند و پیشرو در آسیا است

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )