خبرگزاری «آسوشیتدپرس» در گزارشی به موقعیت‌سوزی شاگردان کارلوس کی‌روش مقابل ویتنام و ثبت یک رکورد جدید اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری «آسوشیتدپرس» در پی برتری ۲ بر صفر بعدازظهر امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ویتنام در دور دوم از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نوشت: «ایران با شکست ۲ بر صفر ویتنام صعودش را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌ها قطعی کرد و در کنارش رکوردی جدید در مرحله گروهی این رقابت‌ها به ثبت رساند.

ایران که به دنبال پایان دادن به حسرت ۴۳ ساله‌اش در کسب معتبرترین جام فوتبال قاره آسیا است، می‌توانست چهار یا پنج گل در این بازی بزند، اما ضربات پایانی ضعیف در ابوظبی مانع از این کار شد. سردار آزمون، مهاجم روبین کازان با دو گلی که در این دیدار زد، سومین گلش در این تورنمنت را به ثبت رساند تا نهمین پیروزی متوالی ایران در مرحله حذفی تاریخ این رقابت‌ها از سال ۲۰۰۷ رقم بخورد و رکوردی جدید به ثبت برسد.

ایران که به همراه کره جنوبی از مدعیان اصلی این تورنمنت هستند، در بازی اول خود در گروه D نیز یمن را با نتیجه ۵ بر صفر در هم کوبیده بود. تیم ملی البته مدیون علیرضا بیرانوند است که با واکنشی جسورانه مقابل ضربه اوایل نیمه دوم انگوین کونگ پوئونگ دروازه تیمش را نجات داد، اما در کل دروازه‌اش خیلی توسط قهرمان آسیای جنوب شرقی تهدید نشد».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )