مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند در سومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا، عراق را نیز شکست بدهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، مرتضی پور‌علی‌گنجی پس از برتری ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران برابر ویتنام در دومین بازی گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، اظهار داشت: در ابتدا خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز بازی را گرفتیم و راهی مرحله بعد شدیم. مهمترین مسئله، گرفتن سه امتیاز بازی بود. ویتنام در بازی با عراق نشان داد بازیکنان خوبی دارد، اما کمی از نمایش تیم ملی برابر یمن سورپرایز شده بودند.

وی افزود: در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در نیمه دوم نیز، بازی را کنترل کردیم و خدا را شکر گل دوم را زدیم و بازی را بردیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این سؤال که تیم ملی به نسبت بازی با یمن خیلی خوب بازی نکرد، گفت: ویتنام خیلی بهتر از یمن بود و اگر آنها قد و هیکل بهتری داشتند، می‌توانستند تیم دوم ژاپن و کره محسوب شوند. نمی‌گویم نمایش بدی داشتیم، اما بازی را کنترل کردیم. امیدوارم همین‌طور ادامه داده و بازی با عراق را نیز ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.