هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: می‌توانیم زیبا بازی کنیم، اما زیبا بازی کردن تضمین‌کننده کسب امتیاز نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ازبکستان ساعت ۱۹ فردا (یکشنبه - ۲۳ دی) در دومین بازی خود در گروه F جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ رودرروی ترکمنستان قرار می‌گیرد. ازبک‌ها در بازی نخست‌شان ۲ بر یک از سد عمان گذشتند و ترکمنستان نیز با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ژاپن شکست خورد.

هکتور کوپر، سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش برابر ترکمنستان اظهار داشت: پس از پیروزی برابر عمان منتظر یک بازی بسیار سخت دیگر در جام ملت‌های آسیا هستیم. ترکمنستان در بازی نخست با ژاپن خوب کار کرد و ازبکستان در بازی فردا فقط به دنبال پیروزی است.

وی افزود: ما با وجود پیروزی برابر عمان هنوز مشکلاتی در سبک بازی داریم، اما خوشحالیم که سه امتیاز را کسب کردیم. در وهله نخست نتیجه مهم است. می‌توانیم زیبا بازی کنیم، اما زیبا بازی کردن تضمین‌کننده کسب امتیاز نیست. حریف فردای ازبکستان تیم بسیار سازماندهی‌ شده‌ای است. من بازی سختی را برای ازبکستان پیش‌بینی می‌کنم.

کوپر درباره استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم و تمرکزم معطوف به تیم ملی ازبکستان است. البته تکنولوژی خوبی است و به قضاوت داوران کمک خواهد کرد.

آنزور اسماعیلوف، بازیکن باتجربه ازبکستان نیز در نشست خبری قبل از بازی برابر ترکمنستان گفت: انتظار بازی آسانی برابر ترکمنستان را داریم و با پیروزی در دیدار نخست گام خوبی برداشتیم. باید در بازی دوم نیز سه امتیاز دیگر کسب کنیم. من در سه دوره جام ملت‌های آسیا حضور داشتم. اکنون در ترکیب ازبکستان شاهد حضور بازیکنانی جوان و باتجربه هستیم. در شرایط کنونی کیفیت فوتبالی ما بهبود یافته است.

برتری یک نیمه‌ای عراق مقابل یمن با گلزنی هافبک پرسپولیس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.