بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام با هدیه های کوچکی سمت هواداران رفتند تا به تماشاگران اهدا کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا را در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی مقابل ویتنام برگزار می کند. حاشیه های این بازی را در پی می خوانید:

* دروازه بانان هر دو تیم زودتر از سایر بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند و بلافاصله توپ های کوچکی را که به آنها داده شده بود تا سمت هواداران خود پرتاب کنند به تماشاگران اهدا کردند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نیز پس از پانزده دقیقه وارد زمین شدند و همین کار را انجام دادند تا هدیه های کوچکی را به رسم یابود به تماشاگران داده باشند.

قبل از شروع بازی، دو دروازه دیگر نیز در چمن بود تا دروازه بانان گرم کنند. پس از پایان تمرین بازیکنان، این دروازه ها نیز جمع آوری شدند و در گوشه ای از ورزشگاه جا خوش کردند.

* محمد تقی داور سنگاپوری این بازی به همراه کمک های خود همزمان با بازیکنان دوتیم وارد زمین شدند تا ضمن بررسی شرایط زمین مسابقه، بدن هایشان را گرم کنند.

* کارلوس کی روش هنگام گرم کردن بازیکنان مدت زمان اندکی حضور داشت. سرمربی تیم ملی بلافاصله به رختکن رفت تا آخرین صحبت های خود با بازیکنان را آماده کند.

* بازیکنان تیم ملی با لباس های سورمه ای رنگ تمرین کردند و سپس به رختکن رفتند تا لباس های اصلی خود را که سفیدرنگ است بر تن کنند.

* در حالیکه خورشید بطور کامل روی زمین بازی احاطه داشت مسئولان ورزشگاه تصمیم به روشن کردن نیمی از پروژکتورهای ورزشگاه گرفتند که در نوع خود جالب توجه بود.

* طبق برنامه اعلامی کارلوس کی روش، بازیکنان ذخیره پس از پایان بازی در زمین محل برگزاری مسابقه تمرین خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.