حمید شاندیزی، سرمربی تیم فوتسال زیر۲۰ سال کشورمان گفت که ۱۰۰ بازیکن مستعد زیر نظر کادر فنی این تیم تمرین کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید شاندیزی، سرمربی تیم فوتسال زیر۲۰ سال کشورمان گفت: ۳۰ دی ماه، اردوی نهایی استعدادیابی ما برگزار می‌شود و بازیکنان نهایی را که ترکیبی از چهار اردوی استعدادیابی هستند، انتخاب و در نهایت برترین‌ها را به اردوی اصلی دعوت خواهیم کرد. در واقع ۳۵ بازیکن را مرتباً به تمرینات دعوت می‌کنیم تا شاکله اصلی تیم برای مسابقات آماده شوند.

وی درباره دعوت بازیکنان به اردوهای استعدادیابی گفت: یک تعداد از طریق هیئت‌های فوتبال به ما معرفی می‌شوند و یک تعداد را در لیگ امید‌ها که انجام شد، به همراه صادقی (مربی تیم زیر ۲۰ سال) زیر نظر داشتیم.

۲۱ بازیکن به اردوی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال دعوت شدند

سرمربی تیم زیر ۲۰ سال کشورمان در خصوص برگزاری بازی‌های تدارکاتی گفت: به فدراسیون فوتبال درخواست برگزاری بازی تدارکاتی را داده‌ایم که خوشبختانه بازی با روسیه در رده زیر ۲۰ سال و تورنمنت چین تایپه قطعی شده است. تیم‌های ایران، ژاپن، تایلند و چین تایپه در تورنمنت چین تایپه حضور دارند و خوشبختانه این تورنمنت برای کسب آمادگی بازیکنان و پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم برای کادر فنی بسیار مفید است. هر چقدر با تیم‌های قوی به رقابت بپردازیم، برای‌مان مطلوب‌تر خواهد بود. بازی برد و باخت دارد. هر چقدر بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی و آسیایی داشته باشیم، بازیکنان باتجربه می‌شوند و در نهایت عملکردشان بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در مسابقات تدارکاتی نتیجه‌گرا نیستیم. در بازی های تدارکاتی مهمترین ملاک کادر تیم ملی، ارزیابی بازیکنان و کسب تجربه آنهاست.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال در خصوص میزان آمادگی بازیکنان این تیم گفت: پس از بازگشت از ازبکستان، گروه اصلی تیم ملی بازی و اردو نداشت و فقط بازیکنان استعدادیابی شده را زیر نظر داشتیم. ما ۱۰۰ بازیکن جدید را زیر نظر داشتیم که از دل این ۱۰۰ بازیکن، یک خروجی خوب خواهیم داشت. این بازیکنان را با تیم اصلی خود هماهنگ می‌کنیم تا بتوانیم تیم خوبی را به مسابقات نهایی زیر ۲۰ سال آسیا که در خرداد ماه سال آینده در تبریز برگزار می‌شود، اعزام کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.