رضا ناصحی، کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: احتمال کسر شش امتیاز از پدیده مثل یک کابوس بود که خدا را شکر این خطر از کنار تیم ما رد شد.

رضا ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت پدیده بعد از واگذاری مالکیت این باشگاه گفت: خدا را شکر شرایط خوب است. باید از آقای حمیداوی تشکر کنیم که در این شرایط سخت، مالکیت باشگاه پدیده را بر عهده گرفت. در همین یکی دو هفته هم بحث کسر شش امتیاز از پدیده مثل یک کابوس بود که خوشبختانه این خطر از کنار تیم ما عبور کرد تا با آرامش بیشتری در فکر شروع نیم‌فصل دوم باشیم. حالا تیم مدیریتی باشگاه در تلاش است تا بهترین شرایط ممکن را در تیم پیاده کند.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان با ابراز تأسف از جدایی محمدرضا خلعتبری از این تیم تأکید کرد: خلعتبری از دوستان خوب من است و برای او آرزوی موفقیت دارم. دوست نداشتم خلعتبری از پدیده جدا شود، ولی تصمیم این بازیکن در نهایت جدایی از پدیده بود که باید به تصمیمش احترام بگذاریم. من برای خلعتبری در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پدیده می‌تواند در این فصل در لیگ برتر یا جام حذفی قهرمان شود، اظهار داشت: چیزی در این زمینه قابل پیش‌بینی نیست. نتایج ما در نیم‌فصل اول فوق‌العاه بود و هدف‌مان این است که همین مسیر را جلو برویم. پتانسیل فنی تیم ما بالاست و تلاش می‌کنیم تا در نهایت بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی هستیم و امیدوارم در پایان فصل حداقل یک جام به هواداران پدیده هدیه بدهیم. امیدوارم پدیده فصل بعد در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.