پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با وجود پیروزی تیمش برابر قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی امشب (پنجشنبه) در دومین بازی خود در گروه C جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ یک بر صفر فیلیپین را از پیش‌رو برداشت.

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال پرتغال در نشست خبری پس از بازی برابر قرقیزستان اظهار داشت: عملکردمان در بازی امروز خیلی خوب نبود و از سویی قرقیزستان نیز با توجه به شکست در بازی نخست خود امید به کسب امتیاز داشت. از دست‌رفتن فرصت‌های متعدد کمی باعث ناآرامی ما می‌شود. کمی استرس در طول نیمه نخست داشتیم و باید یاد بگیریم ضربه‌های پایانی ما به سمت دروازه دقیق باشند.

الکساندر کریستینین، سرمربی روسی تیم ملی فوتبال قرقیزستان نیز گفت: هیچ انتقادی از بازی شاگردانم ندارم و به آنها افتخار می‌کنم. نگاه مثبتی به آینده دارم و معتقدم می‌توانیم با شکست فیلیپین در بازی پایانی شانس صعود خود به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا را حفظ کنیم. تردید ندارم که با کسب رتبه سوم جدول رده‌بندی گروه C می‌توانیم صعود کنیم. با همین روحیه پرتلاشی که در بازی با کره‌جنوبی نشان دادیم به مصاف فیلیپین می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.