یک روزنامه کره‌ای اعتقاد دارد شکست دادن تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ توسط ویتنام غیرممکن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «تیم ملی فوتبال ویتنام توان کافی برای شکست دادن ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را ندارد. ویتنام حتی از شانسی برای خلق شگفتی برابر ایران برخوردار نیست».

روزنامه کره‌ای ادیلی با اعلام این مطلب نوشت: «توانمندی تیم ملی فوتبال ویتنام برای صعود از مرحله گروهی پس از شکست در دیدار نخست برابر عراق در بازی با ایران بسیار قدرتمند، شکننده است. ایران در این بازی می‌تواند شانس خود برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را افزایش دهد، اما مسلم است که شکست دادن این تیم برای ویتنام اتفاقی غیرممکن خواهد بود. ایران هم‌اکنون با سه امتیاز صدرنشین گروه D است و ویتنام بدون امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد».

در ادامه این مطلب همچنین آمده است: «پارک هانگ سئو و شاگردانش در تیم ملی فوتبال ویتنام برای حفظ شانس صعود امیدوار به پیروزی یا کسب نتیجه تساوی برابر ایران به عنوان نامزد شماره یک قهرمانی جام ملت‌های آسیا هستند. ویتنام حتی در صورت پذیرش شکست باید دریافت گل را به حداقل برساند تا با کسب پیروزی احتمالی در بازی پایانی برابر یمن شانس صعود به مرحله حذفی را داشته باشد».

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام از ساعت ۱۴:۳۰ فردا (شنبه - ۲۲ دی ماه) در دور دوم بازی‌های گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در شهر ابوظبی به مصاف هم می‌روند.

پارک هانگ سئو: مقابل ایران برای پیروزی به میدان می‌رویم

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )