هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: فقط به بازی‌ بعدی در جام ملت‌های آسیا فکر می‌کنیم نه کسب عنوان و گام‌های زیادی که پیش روی ما قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سامان قدوس با اشاره به برد تیم ملی ایران مقابل یمن در اولین بازی جام ملت های آسیا گفت: اولین بازی در چنین تورنمنت هایی آسان نیست و همیشه استرس و فشار عصبی دارد. ما با به ثمر رساندن ۵ گل و بسته نگه داشتن دروازه نمایش خوبی داشتیم. در حال حاضر اعتماد به نفس خوبی در تیم داریم.

ملی پوش فوتبال ایران تاکید کرد: الان به هیچ جایگاه و عنوانی در جام ملت ها فکر نمی کنیم. جام ملت ها یک تورنمنت طولانی است و بازی های سختی در پیش است. فقط به بازی بعدی فکر می کنیم و حالا این بازی، ویتنام است. این برایمان مهم است که فقط به بازی بعد فکر کنیم نه به گام های زیادی که پیش رویمان قرار دارد.

قدوس درباره ارزیابی اش از سایر تیم ها و سطح جام ملت ها گفت: صادقانه بگویم تا الان بازی تیم های دیگر را تماشا نکرده ام. تمرکزم فقط روی بازی خودمان است. برای همین از سطح تیم ها و تورنمنت اطلاعی ندارم.

وی درباره ویتنام تصریح کرد: سرمربی و کادر فنی این تیم را آنالیز کرده است. ما هم چند ویدئو از ویتنام دیده ایم و برایشان احترام قائلیم. با این حال ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم و به تیم های دیگر خیلی فکر نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم جام ملت های آسیا در کنار ویتنام، عراق و یمن قرار دارد. ایران در اولین بازی خود با ۵ گل یمن را شکست داد و فردا در دومین دیدار به مصاف ویتنام می رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.