سرمربی سابق منچستریونایتد از شایعه تمایل اینتر به برگرداندن وی به جوزپه‌ مه‌آتزا استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که سال ۲۰۱۰ با اینتر سه‌گانه برد، اعتراف کرد که بازگشت به این تیم برای او مایه افتخار است و نسبت به بازگشت به نراتزوری تمایل دارد.

اینتر با مورینیو به تنها تیم ایتالیایی تاریخ تبدیل شد که در یک سال، سری A، جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، اما مورینیو فصل بعد از کسب آن افتخار به رئال مادرید رفت و پس از آن هم برای دومین بار مربی چلسی شد و در نهایت ماه گذشته از مربیگری منچستریونایتد اخراج شد.

مورینیو در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیون کوریره مانیا راجع به شایعاتی که درباره آینده وی شکل گرفته است، گفت: امروز من هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به پرتغال ندارم. بنفیکا جزو گزینه‌های فعلی من نیست، اما بازگشت به مادرید و اینتر افتخاری بزرگ خواهد بود، اما من الان فقط دارم با شما (مجری برنامه) صحبت می‌کنم و نه هیچ شخص دیگری.

فوتبال جهان| مدیر ورزشی باشگاه اینتر: عاقل‌تر از آن هستیم که به استخدام مورینیو فکر کنیم

مورینیو ادامه داد: زمانی که یک مربی یا بازیکن به باشگاهی برمی‌گردد، معنایش این است که در دوره قبلی کار مثبتی برای آن تیم انجام داده است. این احساسی بود که من زمان بازگشتم به چلسی داشتم. زمانی که یک حرفه‌ای برمی‌گردد یا به باشگاهی دعوت می‌شود، برای او افتخار بزرگ است. اگر از شما بخواهند برگردید، به خاطر این است که آنها قدرتان را می‌دانند.

آقای خاص در پایان تأکید کرد: اکنون من این فرصت را دارم که استراحت کنم، منتظر بمانم و با آرامش عملکردم و هر آنچه را که در سال‌های اخیر رخ داده است، با آرامش تحلیل کنم و می‌توانم برای فاز بعدی‌ حرفه‌ام تصمیم‌گیری کنم و آماده شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.