دروازه بان تیم ملی فوتبال عراق که تیمش در جام ملت‌های آسیا با ایران همگروه است، ژاپن و سپس ایران را مدعیان اصلی قهرمانی در این جام دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال حسن درباره شانس تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا و مقایسه با تیم عراق در سال ۲۰۰۷ گفت: عراق در حال حاضر تیم متفاوتی است ولی بهتر از تیم ۲۰۰۷ نیست. همه عزم خود را جزم کرده اند و انگیزه دارند تا بیشترین امتیازات را کسب کنیم بخصوص اینکه در امارات هم تنها نیستیم و تماشاگران زیادی داریم.

وی درباره دیگر تیم های عربی تصریح کرد: تیم های عربی برای قهرمانی در آسیا کار خیلی دشواری دارند چون تیم های بزرگ دیگری هستند که در آمادگی کامل فنی و بدنی قرار دارند بخصوص تیم هایی که در جام جهانی روسیه حاضر بودند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال عراق، ژاپن را مدعی اول قهرمانی در آسیا دانست و افزود: ژاپن از نظر فنی آماده ترین تیم است و در تمام خطوط بازیکنان کاملی دارد. آنها از نظر انضباط تاکتیکی، قدرت و سرعت متمایز هستند. بازیکنان ژاپن هم بعد از حضور قدرتمندانه در جام جهانی روسیه شرایط خوبی دارند. طبیعی است که ژاپن رقیبان قدرتمندی دارد. در درجه اول تیم ایران است و سپس کره جنوبی و استرالیا.

جلال حسن درباره ارزیابی اش از اولین بازی های برگزار شده تصریح کرد: توقع نداشتم ویتنام در این سطح مقابل عراق بازی کند. بردی که عراق به دست آورد به سختی و در دقیقه آخر از روی یک ضربه کاشته حاصل شد. همچنین اعتقاد دارم تیم ایران هم مقابل یمن قوی ظاهر شد و برد شیرینی به دست آورد. ایران ثابت کرد حریف جدی برای قهرمانی است. البته تیم یمن برای اولین بار در جام ملت ها شرکت می کرد و به دنبال کسب تجربه است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم جام ملت های آسیا در کنار ویتنام، عراق و یمن قرار دارد. ایران در اولین بازی خود با ۵ گل یمن را شکست داد و فردا در دومین دیدار به مصاف ویتنام می رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.