اهواز - دروازه‌بان تیم فوتسال ملی حفاری اهواز عقیده دارد؛ رشته فوتسال با وجود ظرفیت‌های خوبی که در استان دارد همیشه مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

فرهاد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضع تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در لیگ برتر کشور اظهار کرد: تیم ملی حفاری اهواز در هفته هشت جلسه تمرینی برگزار می کند که وضعیت بدنی بازیکنان را بسیار مناسب کرده است.

وی افزود: اوضاع فنی تیم بسیار مناسب است که این نشان از همدلی بازیکنان دارد. ما برای آمادگی تیم تمام تلاش خودمان را می کنیم.

ابراهیمی در خصوص شرایط مالی تیم نیز گفت: خوشبختانه بازیکنان هیچ گونه مشکل مالی ندارند و دریافتی بازیکنان ۴٠درصد بوده است

دروازه‌بان تیم ملی امید فوتسال ایران با اشاره به اینکه هم اکنون تیم حفاری اهواز در رده چهارم جدول لیگ برتر است، بیان کرد: خوزستان دو تیم در لیگ برتر فوتسال دارد که در نیم فصل دوم نتایج بهتری را گرفته اند.

ابراهیمی همچنین گفت: همیشه خوزستان تیم‌های خوبی را چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر فوتسال داشته که نشانگر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسب این استان در این رشته است ولی مسئولان ورزش استان با بی مهری به فوتسال نگاه می کنند. آنها می توانند با مساعدت های خود به تیم های استان کمک کنند، این کمک می تواند در همان پخش تلویزیونی خلاصه ‌شود که تیم ها بتوانند اسپانسر و حامی مالی جذب کنند

وی در خصوص وضعیت خودش در تیم ملی فوتسال المپیک گفت: من به صورت متوالی به اردوها دعوت می شوم و به عنوان دروازه بان اول تیم ملی المپیک دو تورنمنت بزرگ را تجربه کردم. المپیک جوانان آرژانتین و مقدماتی جام ملتهای زیر ۲۰ سال در ازبکستان که در هر دو تورنمنت دروازه بان اول بودم،. امیدوارم که سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در آینده من را به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.