شاگردان کارلوس کی روش که یکی از شانس های اصلی قهرمانی در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیا هستند در آخرین دیدار تدارکاتی برابر قطر به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور دررقابتهای جام ملت های آسیا آماده می کند شامگاه امروز دوشنبه برابر تیم ملی قطر به برتری ۲ بر یک دست یافت. مهدی طارمی در دقیقه ۱۷ و سردار آزمون دقیقه ۴۷ برای ایران گل زدند.

این دیدار در حالی قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود که ژاوی هرناندز هافبک اسبق تیم ملی اسپانیا و بازیکن فعلی تیم السد قطر به همراه تنی چند از مسئولان فدراسیون فوتبال قطر در ورزشگاه حضور داشتند.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، کریم انصاری فرد، امید ابراهیمی، سامان قدوس، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون به میدان رفت که در نیمه دوم چند تغییر در ترکیب تیم صورت گرفت.

رامین رضاییان به جای وریا غفوری، مسعود شجاعی به جای وحید امیری، روزبه چشمی به جای سامان قدوس، مهدی ترابی به جای مهدی طارمی، اشکان دژاگه به جای سردار آزمون و پژمان منتظری به جای مرتضی پور علی گنجی وارد زمین شدند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۷ )