سرمربى تیم فوتبال امید ایران پس از پیروزى در بازى نخست برابر سوریه گفت:از عملکرد شاگردانم در این بازى رضایت دارم و باید بگویم در این مسابقه به اهداف خودمان رسیدیم.

به گزارش سايت رسمى فدراسيون فوتبال، كرانچار در خصوص نخستين بازى مقابل سوريه اظهار داشت:حريف ما امروز نمايش خوبى داشت و بايد بگويم نسبت به بازى قبلى كه از اين تيم مقابل بحرين ديديم بايد بگويم عملكرد بهترى داشتند و در دفاع به خوبى مقاومت كردند. در واقع حريف ما بسته و فشرده بازى مى كرد كه اين سبك كارمان را سخت كرده بود اما با شايستگى و بازى روان خودمان پيروز شديم.

سرمربى تيم اميد ايران اضافه كرد:خلاقيت بازيكنان ما و توان هجومى كه نشان داديم باعث شد موقعيت هاى مناسبى خلق كنيم و در نهايت پيروز شويم.البته بعضى از بازيكنان ما مثل صيادمنشدر اين مسابقه حضور نداشتند و به بعضى هاى ديگر هم فرصت بازى نرسيد. سعى مى كنيم در مسابقه بعدى عملكرد ساير بازيكنان را هم مورد بررسى قرار بدهيم.جدا از نتيجه نمايش ما در اين بازى ها اهميت زيادى دارد كه بايد بگويم از عملكرد بازيكنانم در مسابقه اول راضى بودم.

كرانچار در پايان گفت:فكر مى كنم در مسير درستى قرار داريم و پيشرفت خوبى كرده ايم. هر مسابقه كيفيت و تجربه بازيكنان ما را بالا مى برد كه اين اهميت زيادى دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.