مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی با حضور مهدی تاج و ابراهیم شکوری برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی با حضور مهدی تاج و ابراهیم شکوری، سعید قاسمی، غلامحسین زمان آبادی و اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان بعدازظهر امروز در محل مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

گفتنی است،این مراسم پس از پخش آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی ایران رسما آغاز شد.

پس از حضور رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به همراه معاون مرکز ملی فوتبال در زمین چمن مصنوعی، بازیکنان تیم  ملی تمرین خود را در این زمین آغاز کردند.

در پایان این مراسم بازیکنان تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان با مسئولین فدراسیون فوتبال عکس یادگاری گرفتند.

لازم به ذکر است، در استمرار اقدامات عمرانی مرکز ملی فوتبال، فعالیتهای پایانی عملیات تعویض چمن مصنوعی مرکز ملی فوتبال انجام شد و عصر امروز ۲۷ آذرماه از ساعت ۱۵:۰۰ واقع در مرکز ملی فوتبال و با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان به طور رسمی مورد بهره برداری تیم های ملی قرار می گیرد.

 در واقع در این پروژه نسبت به ترمیم زیر سازی و نصب چمن مصنوعی جدید استاندارد بین المللی که توسط فیفا تامین شده است، اقدام شده و هم اکنون زمین  فوق جهت استفاده تیم های ملی قابل بهره برداری است.

لازم به ذکر است، سنگ فرش اطراف این زمین، نصب نیمکت ، پخش مواد سیلیس و گرانول در این پروژه صورت گرفته و تامین هزینه های آن با پیگیری فدراسیون فوتبال، از طریق فیفا تامین شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.