مدافع پیشین شیاطین سرخ یک سرمربی لیگ برتری را بهترین گزینه سرمربیگری منچستریونایتد می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، باشگاه منچستریونایتد بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) ژوزه مورینیو را در حالی از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد که شیاطین سرخ بدترین شروع فصل را در ۲۸ سال گذشته لیگ برتر انگلیس تجربه کردند. منچستریونایتد در حال حاضر با کسب ۲۶ امتیاز از ۱۷ بازی در مکان هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و با تیم چهارم جدول یعنی چلسی ۱۱ امتیاز اختلاف دارد.

گری نویل، مدافع پیشین شیاطین سرخ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» در مورد جانشین احتمالی ژوزه مورینیو در منچستریونایتد گفت: من فصل گذشته بود که گفتم سرمربی بعدی منچستریونایتد باید پوچتینو باشد. اگر به ارزش‌های باشگاه منچستریونایتد نگاه کنید، می‌‌بینید که پوچتینو هم در باشگاه‌های ساوتهمپتون و تاتنهام به بازیکنان جوان ایمان دارد. به سبک بازی تیم‌‌ تحت‌هدایت مائوریسیو نگاه کنید که نشانگر شخصیت مربیگری‌اش است. من خوش‌شانس بوده‌ام که دو، سه روزی را در تمرینات تاتنهام سپری کرده‌ام و به اعتقاد من پوچتینو ایده‌آل‌ترین گزینه برای پست سرمربیگری من‌یونایتد است.

وی افزود: ممکن است در ادامه برخی با انتصاب پوچتینو به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد موافق نباشند، اما منچستریونایتد کار با مربیانی را امتحان کرد که سابقه قهرمانی در لیگ‌های اروپایی و لیگ‌های مختلف را داشته‌اند و به نتیجه نرسید. به اعتقاد من باید کسی سرمربی من‌یونایتد شود که سه ویژگی مدنظر باشگاه یعنی پیشرفت فوتبال جوانان، ارائه فوتبال سرگرم‌کننده و پیروزی در بازی‌ها را داشته باشد. شاید مردم با خود بگویند که پوچتینو جامی کسب نکرده، اما با ۲۹ میلیون پوندی که او در چهار سال گذشته در نقل‌وانتقالات هزینه کرده، نمی‌توانست کاری بیشتری کند. به نظرم او کارش را به خوبی در تاتنهام انجام داده و به اعتقاد من برجسته‌ترین کاندیدا برای سرمربیگری منچستریونایتد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.