باشگاه یوونتوس سعی می‌کند پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد را به طور قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سرد شدن رابطه پل پوگبا با ژوزه مورینیو و تداوم نیمکت‌نشینی‌های وی در منچستریونایتد سبب شد تا شایعه جدایی وی از شیاطین سرخ قوت بگیرد، بازیکنی که دو فصل قبل پس از چهار فصل حضور در یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت، اما اوضاع آن‌طور که انتظارش را داشت، پیش نرفت.

براساس گزارش نشریه ایتالیایی «کوئوتیدیانو اسپورتیوو»، یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن قرضی پل پوگبا در ماه ژانویه با قابلیت خرید در پایان فصل است. هنوز مشخص نیست که آیا منچستریونایتد اجازه جدایی یکی از ستاره‌های اصلی تیمش را در جریان این فصل بدهد یا خیر، به خصوص اینکه حالا ژوزه مورینیو از سرمربیگری این تیم اخراج شده است.

شلعه‌ور شدن مجدد آتش اختلافات مورینیو و پوگبااینتر وارد رقابت با یوونتوس برای جذب پوگبا می‌شودهمچنین بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای ایتالیا»، مینو رایولا که دیروز (دوشنبه) با مسئولان باشگاه یوونتوس بر سر تمدید قرارداد مویس کین ۱۸ ساله ملاقات کرده، در این جلسه طرفین همچنین در خصوص احتمال انتقال ماتیس دی‌لیخت به یوونتوس و بحث بازگشت پوگبا به جمع راه‌راه پوشان تورین تبادل نظر کرده‌اند.

رایولا رابطه خوبی با باشگاه یوونتوس و مدیرانش دارد، به طوری که حتی او زمانی مدیر برنامه‌های پاول ندود، نایب‌رئیس کنونی باشگاه یوونتوس در دوران بازیگری‌اش بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.