اشکان دژاگه، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به انتقاد از امکاناتی پرداخت که در اختیار این تیم برای حضور در جام ملت‌های آسیا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، اشکان دژاگه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حریفان تیم ملی تدارک خوبی برای مسابقات جام ملت‌ها دیده‌اند، اما ما هم برای دفاع از پرچم ایران راهی مسابقات می‌شویم. ما چند بازیکن مصدوم داریم که گویا وضعیت‌شان بهتر شده است. چند بازی تدارکاتی هم در قطر خواهیم داشت که فرصت خوبی است تا مصدومان شرایط بازی کردن را پیدا کنند تا با آمادگی خوب راهی جام ملت‌ها شویم.

وی درباره آخرین وضعیت خودش هم گفت: در آخرین بازی باشگاهی‌ام نتوانستم به میدان بروم و دلیلش این بود که یک هفته کامل سرماخورده بودم و هرچه سعی کردم مقابل فولاد بازی کنم، نتوانستم، چون ریسکش بالا بود. با توجه به اینکه جام جهانی را به خاطر مصدومیت از دست داده بودم دوست نداشتم جام ملت‌ها را هم از دست بدهم. هم‌اکنون شرایط خوبی دارم و دو جلسه هم تمرین کردم. ان‌شاءالله بتوانم در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی برای تیم ملی انجام دهم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به این پرسش که «آیا تیم ملی می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود؟»، گفت: با توجه به بازی‌های خوبی که تیم ملی در جام جهانی انجام داد الان همه تیم‌های آسیایی تفکر دیگری در مورد تیم ملی دارند و ما را جزو تیم‌هایی می‌دانند که می‌تواند قهرمان شود. خودمان هم همین تفکر را داریم تا بعد از ۴۵ سال دل مردم را شاد کنیم. با تمام وجودمان در مسابقات شرکت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم قهرمان شویم.

دژاگه در ارتباط با نحوه آماده‌سازی تیم ملی و مشکلاتی که در این راه وجود داشته است، خاطرنشان کرد: چه بگویم؟! واقعاً شرایطی که برای ما وجود داشت و امکاناتی که فراهم شد در حد یک تیم مدعی قهرمانی نبوده است. تیم‌های قطر، ژاپن، استرالیا و کره جنوبی امکانات خیلی بهتری نسبت به ما دارند، اما متأسفانه ما به این کاستی‌ها عادت کرده‌ایم و برای سربلندی کشورمان می‌جنگیم و ان‌شاءالله موفق باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ژاپن، کره و استرالیا رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌ها هستند، گفت: این تیم‌ها برای قهرمانی وارد مسابقات می‌شوند اما مطمئناً عرب‌ها هم رقبای سختی هستند، چون بازی‌ها در کشوری عربی برگزار می‌شود. به هر صورت ما تمام تلاش‌مان را برای قهرمانی انجام خواهیم داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )