سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه این تیم پیش از اعزام به جام ملت‎ها انتظار جشن ندارد، گفت: صحبت ما و بازیکنان از احترام است، احترامی که از طرف برخی به خصوص وزیر ورزش ندیده‎ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان تمرینات امروز دوشنبه تیم ملی فوتبال که در محل کمپ تیم های ملی برگزار شد، کارلوس کی روش گفت: هشت سال پیش وقتی به ایران آمدم مشکلات و چالش هایی داشتیم. امروز بعد از هشت سال به جام ملت ها می رویم.

وی افزود: مهمترین مطلب ساختمانی است که داریم و امکاناتی که برای نسل آینده فوتبال ایران گذاشتیم.این امکانات برای نسل های بعدی باقی می ماند. این مهمترین مطلب است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: توقع مراسم یا جشن قبل از آنکه نتایجی برای شادی مردم بگیریم، نداریم. انتظاری نداریم. چیزی که ما را نکشد، ما را قوی تر می کند.

کی روش در خصوص گلایه بازیکنان تیم ملی از برگزار نشدن مراسمی قبل از بدرقه تیم ملی، تصریح کرد: فکر می کنم شما کلمات بازیکنان را خوب متوجه نشدید. بازیکنان راجع به مراسم صحبت نمی کنند. آنها راجع به احترام حرف می زنند. تنها مطلبی که بازیکنان درباره اش حرف زدند این است که این تیم ملی است و به مهمترین مسابقات اعزام می شود. تنها توقع آنها احترام است که شاید در کشور برای چند نفری دشوار باشد.

وی ادامه داد: وظیفه من است به عنوان سرمربی تیم ملی این مطلب را بگویم که متاسفانه در چند ماه گذشته احترامی که باید به تیم ملی گذاشته نشده است بخصوص از طرف وزیر ورزش.

کی روش با بیان اینکه این مهم نیست و به این مسئله عادت کرده ایم، یادآور شد: ساده است. ما آماده ایم بیشتر بجنگیم و توقعات را بالاتر ببریم. بازهم تاکید می کنم ما برای مردم و قلب مردم بازی می کنیم. تلاش ما برای آنها است. مهمترین مطلب برای تیم ملی این است که قلب های مردم را تسخیر کند. مردمی که در سکوت هستند نه تعداد محدودی که در رسانه ها سر و صدا می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت لژیونرهای ایران و وضعیت آنها برای جام ملت های آسیا، گفت: در مرحله اول اردوی ما در قطر از ۱۷ تا ۲۵ دسامبر، ۲۱ بازیکن را در اختیار داریم. تاریخ رسمی برای اعلام لیست نهایی تیم ملی ۲۶ دسامبر است. ما ۲۵ دسامبر لیست تیم ملی را اعلام می کنیم. ۹ بازیکن لژیونر ما هم در لیست آماده باش هستند. ۳۰ بازیکن ما در حد توان می جنگند تا در تیم ملی در جام ملت ها حاضر باشند

کی روش خاطرنشان کرد: ایمان دارم تک تک بازیکنان این شانس را برای نشان دادن خود در جام ملت ها دارند. امیدوارم با کاری که کادر تیم ملی انجام می دهد و با کمک خداوند بهترین عملکرد را در جام ملت ها خواهیم داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۹ )