سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با انتقاد از کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: برای دیدار حساس هفته از داوری استفاده کردند که ترس دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم شهرداری سیرجان، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها با کسب دو تساوی و ۲ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

معصومه جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نتایج به دست آمده تیمش در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: متاسفانه به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی، فرصت کمی برای برگزاری تمرینات هماهنگی داشتیم. در بازی نخست خود مقابل تیم ملوان انزلی بازی از سوی تیم ما یکطرفه بود و روی یک اشتباه گل دریافت کردیم.

جهان نجاتی در ادامه تاکید کرد: گل صحیح تیم ما نیز بعد از ۳ دقیقه مردود اعلام شد! کمک داور بازی، اصلا پرچمی برای اعلام آفساید بالا نیاورد و پس از اعلام رای داور وسط و پذیرش گل در حالیکه بازیکنان وسط زمین بودند تا بازی را آغاز کنند، کمک داور اعلام کرد ترسیده و شرایط طوری بوده که نتوانسته پرچم بزند! متاسفم برای کمیته داوران که در بازی به این حساسی از داوری استفاده می کنند که ترس دارد.

وی درباره بازی دوم مقابل تیم راه یاب ملل سنندج گفت: در فصل جدید چند تن از بازیکنان خود را از دست داده‌ایم و از بازیکنان جوان و کم تجربه استفاده می‌کنیم. بازی پایاپایی مقابل راه یاب انجام دادیم، سنندجی‌ها فوتبال را بسیار خوب بازی می‌کنند و موفق شدیم در این بازی یک امتیاز در خانه حریف به دست آوریم.

جهان نجاتی ادامه داد: متاسفانه در پایان هفته دوم چند امتیاز از رقبا عقب افتادیم. تیم جوانی داریم که اشتباهات کوچک و فردی در آن بسیار رخ می‌دهد. سعی می کنیم در ادامه امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. رقابت‌های لیگ سخت‌تر شده و دیگر تیم ضعیفی در مسابقات حضور ندارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان با تاکید بر اینکه هدف تیم قرار گیری بر روی سکو است ادامه داد: در ۵ پنج سال گذشته حضورمان در رقابت‌های لیگ، همیشه بر روی سکو قرار داشتیم. صد درصد انتظارات در این سال‌ها از تیم بالا رفته و مردم شهر از تیم مقام می‌خواهند. سعی می‌کنیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

معصومه جهان نجاتی در پایان گفت: در هفته سوم رقابت‌ها مقابل تیم سیرجان بازی داریم، سیرجان تیم خوبی است و صد درصد حریف سختی برای ما خواهد بود. در دو هفته گذشته دچار آسیب دیدگی و مصدومیت های عجیب غریب شدیم و امیدوارم روزهای خوب فوتبال ما نیز برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.