وضعیت نامشخص مالکیت باشگاه پدیده خراسان احتمالاً باعث جدایی چند بازیکن این تیم شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درخشش تعداد زیادی از بازیکنان پدیده در ترکیب این تیم در نیم‌فصل سپری شده، توجه خیلی از مربیان لیگ برتری را نسبت به آنها جلب کرده است تا حدی که چند باشگاه رسماً خواهان شاگردان شاخص یحیی گل‌محمدی شده‌اند. این در حالی است که اکثر بازیکنان پدیده به خاطر طلب سنگینی که از این باشگاه دارند در قرارداد خود حق فسخ گذاشته‌اند تا بتوانند در صورت عدم دریافت مطالبات‌شان از پدیده جدا شوند.

مسئولان باشگاه پدیده اگرچه در نیم‌فصل اول نزدیک به ۳۵ درصد قرارداد بازیکنان این تیم را پرداخت کرده‌اند، اما طلب اکثر این نفرات برای فصل و فصول پیش است که رقم آن هم کم نیست. باشگاه مشهدی نزدیک به دو ماه است که در انتظار حل شدن مشکل واگذاری‌اش از سوی استانداری است، اما هنوز این مشکل پابرجاست. از طرفی این باشگاه دو مشتری خیلی خوب دارد که منتظرند هر چه زودتر استانداری تکلیف واگذاری سهامش را مشخص کند.

در چنین شرایطی گل‌محمدی سخت نگران آینده تیمش است و هراس این را دارد که تیم‌های لیگ برتری شاگردانش را هوایی کنند. در صورتی که در همین هفته وضعیت مالکیت شدیده مشخص نشود بعید نیست بازیکنان این تیم برای رهایی از بلاتکلیفی به تیم‌های خواهان خود جواب مثبت دهند.

تراکتورسازی خواهان دو بازیکن پدیده شد

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.