یک رسانه یمنی از انتقال اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال این کشور پس از لغو اردوهای قطر و بحرین و ۵ بازی تدارکاتی به مالزی خبر داد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت المشاهد یمن، تیم ملی فوتبال یمن اردوی آماده‌سازی در منامه، پایتخت بحرین و ۲ بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی این کشور و اردن را لغو کرد. هفته گذشته نیز طی یک فرمان سیاسی اردوی برنامه‌ریزی شده تیم ملی فوتبال یمن در قطر به همراه ۳ بازی تدارکاتی برابر تیم‌های ملی تاجیکستان، فلسطین و لبنان لغو شد. قرار شد تیم ملی فوتبال یمن اردوی خود را در مالزی برپا کند تا مهیای حضور در جام ملت‌های آسیا به میزبانی امارات شود.

پیش از این رسانه‌های یمنی و عربی از فشار سیاسی عربستان و دیگر مسئولان دولت مستعفی و فراری یمن برای لغو سفر و اردوی تیم ملی فوتبال این کشور در قطر خبر داده بودند. عمار حصمان یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال یمن نیز خواستار توضیح مسئولان این تیم درباره لغو اردوی قطر شد.

خبر دیگر از تیم ملی فوتبال یمن خط‌خوردن و خروج ۵ بازیکن شامل عبدالمجید صباره، محمد الداحی، اکرم البحری، زکریا طواف و فیصل وباهرمز از اردوی کنونی در عربستان است. همچنین ایمن الهاجری و عمار حمصان به دلیل مصدومیت جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا را از دست دادند.

تیم ملی فوتبال یمن در گروه D جام ملت‌های آسیا که از ۱۵ دی‌ماه به میزبانی امارات آغاز می‌شود با تیم‌های ملی ایران، عراق و ویتنام رقابت‌ خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.