باشگاه اینتر برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین یوونتوس و هافبک کروات رئال مادرید برنامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نشریه «میرر» انگلیس خبر داد باشگاه اینتر به دنبال استخدام آنتونیو کونته است و همچنین در نظر دارد لوکا مودریچ را نیز به خدمت بگیرد. بپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر که سابقه کار با کونته در یوونتوس را دارد، می‌‌‌تواند این سرمربی ایتالیایی را برای قبول هدایت نراتزوری متقاعد کند، این در حالی است که اینتر با لوچانو اسپالتی نتوانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و در سری A ایتالیا هم در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

در سوی دیگر باشگاه اینتر بر این باور است که لوکا مودریچ به دنبال آخرین چالش در دوران حرفه‌ای خود است و همین می‌تواند او را به بازی در سری A ایتالیا و به خصوص در تیم اینتر ترغیب کند، جایی که سه هموطنش به نام‌های ایوان پریشیچ، مارسلو بروزوویچ و شیمه ورسالیکو در آنجا بازی می‌کنند.

نشریه «کوریره دلا سِرا» ایتالیا نیز ضمن آنالیز شرایط پس از انتصاب بپه ماروتا در اینتر نوشت؛ مالکان چینی باشگاه اینتر بابت حذف نراتزوی از لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراحت هستند و اگر لوچانو اسپالتی نتواند در ادامه اینتر را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برساند و در رقابت‌های لیگ اروپا و جام حذفی ایتالیا هم پیشروی خوبی داشته باشد، جایگاهش در این تیم کاملاً به خطر خواهد افتاد و کونته، دیه‌گو سیمئونه و ژوزه مورینیو گزینه‌های احتمالی جانشینی وی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.