سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت درباره دلایل شکست این تیم درن یم فصل دوم گفت: انرژی بازیکنان در نیم فصل دوم تحلیل رفته است.

معصومه جهانچی در گفت‌وگوبا خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تیم شهرداری رشت برای حضور در لیگ برتر فوتسال دیر بسته شد. به همین دلیل نتوانستیم بازیکنانی که مدنظرمان بود را جذب کنیم. درصدد بودیم تا چند بازیکن از تیم فوتسال دانشگاه آزاد را در اختیار داشته باشیم اما شریط برای عقد قرار داد با این بازیکنان فراهم نشد.

وی افزود: بازیکنان تیم شهرداری رشت اکثرا بومی وجوان هستند. چند بازیکن را از لیگ دسته یک جذب کردیم و تعدادی از بازیکنان برای نخستین بار درلیگ حضور دارند. با این وجود نیم فصل نخست را با قدرت پشت سر گذاشتیم. اما انرژی بازیکنان درنیم فصل دوم تحلیل رفت.

سرمربی تیم شهرداری رشت ادامه داد: تمام تلاش ما این است با شرایطی که داریم جایگاه خود را در میانه جدول همچنان حفظ کنیم. تیم‌های اول تا ششم جدول هزینه‌های قابل توجهی داشته‌اند.

جهانچی اشاره‌ای نیز به شرایط تیم ملی دختران زیر ۱۶ سال کرد و دراین باره گفت: بازیکنان به اردو وارد شده اند. اردوی آماده سازی تیم ملی دختران تا ۲۷ آذرماه ادامه خواهد داشت. از بازیکنان در پست‌های مختلف و دروازه بانی نیز تست گرفته ایم. دراین اردو ارنج اصلی مشخص خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.