اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که به دلیل توهین‌ها و بی‌احترامی‌هایی که شده تصمیم گرفته ورزشگاه آزادی را در جریان دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم ترک کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی تیم ملی فوتبال ایران، اوسیانو کروز مربی تیم ملی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا امروز ورزشگاه آزادی را در جریان دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم ترک کرده است گفت: بله، این اتفاق افتاد و دلیل آن هم به خاطر بی‌احترامی و تکرار رفتارهای تحریک آمیز و توهین آمیزی بود که متاسفانه توسط برخی از افراد در ورزشگاه انجام شد. این اتفاق تنها یک دلیل دارد و آن این است که برخی افراد در حال تحریک و تغییر علایق برخی از هواداران پرسپولیس علیه تیم ملی هستند.

وی در پاسخ به سوالی که منظور شما از افراد چیست و ظاهرا امروز افشین پیروانی صحبت‌هایی در مورد تیم ملی مطرح کرده، اظهار داشت: ایشان یک نمونه از افرادی است که با بیان مطالبی که نادرست و دروغ است، از پشت پرده در حال ایجاد این فضای تحریک آمیز و خصومت آمیز هستند. آقای افشین بنده را شگفت زده نمی‌کند. من حتی خجالت می‌کشم صحبت‌هایی که ایشان راجع به آقای برانکو را مطرح کردند را بیان کنم، صحبت‌هایی که باید بگویم ناخوشایند بود ولی اگر لازم باشد من آن صحبت‌ها را حتی مقابل آقای برانکو عنوان می‌کنم. این تنها من نبودم که این صحبت‌ها را شنیدم بلکه همه این صحبت‌ها را شنیده‌اند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: در حال حاضر که ایشان به دنبال ایجاد فضایی برای برگشتن به باشگاه پرسپولیس و بودن در کنار آقای برانکو است صحبت‌هایش را برعکس کرده و سمت و سوی این صحبت‌ها را به طرف سرمربی تیم ملی و همینطور تیم ملی تغییر داده است اما واقعا چه اشخاصی می‌توانند به صحبت‌های وی اعتبار ببخشند، شخصی که توسط کمیته اخلاق به مدت ۵ سال محروم شده بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۴ )