مشاور باشگاه پرسپولیس گفت: جام‌ها و قهرمانی‌ها نشان‌دهنده موفقیت مربی است نه مصاحبه کردن‌ها.

حسین خبیری مشاور باشگاه پرسپولیس درباره برتری ۳ بر یک پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خداراشکر با وجود تمام سختی‌ها و محرومیت‌هایی که داشتیم نیم‌فصل اول را با شرایط خوبی تمام کردیم. باید دست تک‌تک بجچه‌ها را بوسید. امروز دیدید ۵۰ درصد تیم متشکل از تیم امید و بازیکنانی بود که زیر ۲۳ سال سن داشتند. این افتخاری برای پرسپولیس است که مربی باشخصیتی مثل برانکو دارد که می‌تواند با محرومیت و محدودیت موفقیت تیمی به دست بیاورد. در عین حال نباید از غیرت و تعصب بچه‌های تیم به راحتی گذشت، همه دیدیم که بازیکنان با چه سختی تمام وجودشان را برای پرسپولیس گذاشتند.

وی ادامه داد: در نیم‌فصل دوم با قدرت شروع می‌کنیم و تمام هدفمان این است که در قهرمانی هت‌تریک کنیم و سومین قهرمانی پیاپی را به دست آوریم. این پرسپولیس تا ابد در یادها می‌ماند.

مشاور باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه هرکس به خودش اجازه بدهد در مورد تیم دیگری صحبت کند درست نیست. فوتبال یک رقابت دوستانه است که همه باید لذت ببرند و در کنار رقابت نباید رفاقت‌ در فوتبال از بین برود. نباید به خودمان اجازه دهیم در مورد تیم دیگری صحبت کنیم و البته قانون هم به ما این اجازه را نمی‌دهد. اگر این روند ادامه داشته باشد حتما از مراجع قانونی فوتبال می‌خواهیم که رسیدگی کنند. تیمی هستیم که بیشترین ضرر را از برنامه‌ریزی و فشردگی بازی‌ها و اشتباهات داوری متضرر شدیم.

خبیری درباره عملکرد برانکو عنوان کرد: برانکو شخصیت و جسارت و کارنامه فوق‌العاده‌ای دارد. جام‌ها و قهرمانی‌ها نشان‌دهنده موفقیت مربی است نه مصاحبه کردن‌ها. کارنامه برانکو مشخص است و ما خوشحالیم که از وجود چنین مربی بزرگی بهره می‌بریم. به اذعان همه پیشکسوتان فوتبال و بزرگان پرسپولیس عملکرد برانکو در این ۳ سال طوری بوده که غرور و افتخار را به پرسپولیس برگردانده و امیدوارم موفقیت او همچنان ادامه داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )