دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: نمی‌شود گفت که داوری برای یک تیم خاص بوده است و همه تیم‌ها از داوری سود و زیان بردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، رحمان احمدی پس از شکست ۳ بر یک پارس جنوبی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خیلی، خیلی بد بودیم و دلیلش را نمی‌دانم، ولی خب همه‌مان بد بودیم و این نتیجه رقم خورد. در تعطیلات نیم‌فصل یک بازسازی می‌کنیم و برای نیم‌فصل دوم آماده می‌شویم.

وی درباره رتبه آخر فصل پارس جنوبی گفت: بالاخره تعطیلات را پیش رو داریم و با شرایط و مشکلات مالی که داشتیم ان‌شاءالله امیدواریم که در نیم‌فصل دوم بهتر باشیم، چون لیاقتش را داریم و امروز هم بدترین بازی‌مان را انجام دادیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی درباره این موضوع که می‌گویند داوری به نفع پرسپولیس است، گفت: امروز که داوری بی‌نظیر و عالی بود و مشکلی هم نبود. امروز ما افتضاح بودیم و خیلی بد بازی کردیم و پرسپولیس هم خوب بازی کرد. بحث داوری برای همه تیم‌هاست و همه تیم‌ها هم ضرر می‌کنند و هم سود می‌برند. داوران هم انسان هستند و هیچ‌کس دوست ندارد اشتباه کند. همان‌طور که منِ بازیکن دوست ندارم، اشتباه کنم، داور هم ممکن است یک لحظه سوت اشتباه بزند، دیروز هم کمک داور اشتباه کرد و یک سوت اشتباه برای استقلال زد. نمی‌شود گفت که داوری برای یک تیم خاص بوده و همه تیم‌ها از داوری سود و زیان برده‌اند.

محسن بنگر: مقابل پرسپولیس روز خوب‌مان نبود

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.