احمد نوراللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما یاد گرفتیم تلاش کنیم و اگر هم تیمی می‌خواهد قهرمان شود بهتر است تلاش کند و بجنگند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ،‌ احمد نوراللهی پس از پیروزی ۳ بر یک تیم پرسپولیس مقابل پارس جنوبی درباره صحبت‌های مربیان و بازیکنان سایر تیم‌ها در مورد داوری اینکه قضاوت داوران به سود پرسپولیس بوده است،‌ گفت:‌ یکسری تیم‌ها از داوری صحبت می‌کنند، اما در یک یا دو سال اخیر بیشتر ضربه را پرسپولیس از داوری خورده است. داور هم مثل همه می‌تواند اشتباه کند و این حرف درستی نیست که بگویند داوری‌ها به سود ماست. تیم ما حتی با بازیکنان جوانش هم می‌جنگد. دو پنجره‌مان بسته بود و نتوانستیم بازیکن جدید بگیریم اما غُر نزدیم و به عشق هواداران فقط جنگیدیم.

وی افزود: در نیم‌فصل دوم هم وضعیت همین است و اگر بازیکنی چنین صحبتی می‌کند اشتباه است. آنها هم بجنگند بهتر از این حرف‌ها است. یاد گرفتیم تلاش کنیم و اگر هم تیمی می‌خواهد قهرمان شود بهتر است تلاش کند و بجنگند. کادرفنی در این مدت زحمت زیادی کشیده و با این وضعیت به فینال آسیا رسیده‌ایم. این نتیجه تلاش بازیکنان و کادرفنی و هواداران است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌های مهدی رحمتی علیه پرسپولیس گفت: حاضریم شفاف‌سازی کنند و بگویند هر بازیکنی چقدر پول گرفته است. تا الان فقط ۱۵ درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم اما تیم‌های دیگر بازیکنان زیادی در نیم‌فصل جذب کردند و هزینه‌های فراوانی انجام دادند. با این وضعیت دیده‌اید ما غر بزنیم و حرفی بزنیم؟ همانطور که گفتم ما فقط جنگیدیم و اگر امسال قهرمان شویم،‌ برای ما خیلی شیرین خواهد بود. با تمام حرف‌هایی که می‌زنند تیم ما در چند سال اخیر فوق‌العاده بوده و جام‌های زیادی به دست آورده است و فکر می‌کنم دیگر حرفی نمانده که بزنیم. همانطور که گفتم حاضریم شفاف‌سازی کنیم. تیم‌های دیگر در نقل‌و انتقالات بازیکن گرفتند اما پرسپولیس نه،‌ فقط تلاش کردیم و غر نزدیم.

نوراللهی در خصوص تغییر مدیریت باشگاه پرسپولیس و آمدن ایرج عرب به عنوان سرپرست این باشگاه،‌ عنوان کرد: آقای گرشاسبی زحمات خود را کشید و امیدوارم مشکلات برطرف شود. باید به این تیم کمک شود و به این بازیکنان نگاه کنند. من یک سوال دارم،‌ پرسپولیس بهتر از این می‌توانست نتیجه بگیرد؟ فقط اگر کمی بیشتر زحمت می‌کشیدیم می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. در هر صورت مشکلات زیادی بود و خدا را شکر توانستیم دل مردم را شاد کنیم و امیدواریم مدیریت جدید مشکلات را برطرف و به تیم کمک کند.

وی درباره شایعاتی که مبنی بر بازگشت مهدی طارمی به این تیم شنیده می‌شود یادآور شد: تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده مدیریت و کادرفنی باشگاه است. هر بازیکن جدیدی هم بیاید، همه با آغوش باز از او پذیرایی می‌کنیم. مهدی هم بازیکن ما بوده و زحمت کشیده است. امیدوارم نیم‌فصل دوم نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )