کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این بابت خوشحالیم که همه با هم دوست و رفیق شدند و خیلی از تیم‌ها الان علیه پرسپولیس کنار هم هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، سیدجلال حسینی پس از پیروزی ۳ بر یک پرسپولیس مقابل پارس جنوبی گفت: به آقای تارتار تبریک می‌گویم، با اینکه بازیکنان زیادی از دست دادند اما یک تیم خیلی خوب داشتند. بچه‌های ما خیلی خوب تلاش کردند و ۳ امتیاز خوبی در آخر نیم‌فصل به دست آوردیم.

وی درباره پایان کابوس پرسپولیس گفت: متاسفانه این کابوس با مصدومیت انصاری و ماهینی و خستگی بچه‌ها تمام شد. متاسفانه تا یک ماه گذشته تکلیف‌مان روشن نبود و کارهای اداری باشگاه درست انجام نشد. تیم‌هایی که ۱۵-۲۰ بازیکن گرفتند دوباره بازیکن می‌گیرند. ما ۴ بازیکن گرفتیم ولی مطمئنا نیاز به بازیکنان بیشتری داریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت طارمی و احمدزاده عنوان کرد: هم مهدی و هم فرشاد بازیکنان خوبی هستند. من به عنوان بازیکن باید کارم را انجام دهم. آقای برانکو به عنوان سرمربی تصمیم‌گیرنده هستند و ایشان باید نظر بدهند.

حسینی درباره صحبت‌های مهدی رحمتی و ناراحتی هواداران پرسپولیس تصریح کرد: هواداران خیلی ناراحت بودند. من هم خیلی ناراحت بودم و همیشه درباره مشکلات تیم صحبت کرده‌ام ولی هیچ وقت درمورد تیم حریف حرف نزده‌ام. رحمتی نباید این صحبت‌ها را می‌کرد. ما از این بابت خوشحالیم که همه با هم دوست و رفیق شدند. خیلی‌ از تیم‌ها الان علیه پرسپولیس کنار هم هستند. من به مهدی می‌گویم که باید حواسمان را برای صحبت‌کردن بیشتر جمع کنیم ولی متاسفانه حرف‌هایی که زده شد اصلا درست نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.