سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روح‌الله سیف‌اللهی با گیردادن پای خود از من پنالتی گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سیامک نعمتی بعد از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی جم در خصوص خطای پنالتی که در دقایق پایانی بازی روی سیف‌اللهی مرتکب شد تا پرسپولیس با تفاضل گل مساوی با تیم پدیده دچار چالش برای صدرنشینی شود، اظهار داشت: به نظر من این موضوع چالش نیست. دیدار مقابل پارس جنوبی جم یکی از بهترین دیدارهای این فصل پرسپولیس بود.

وی در مورد خطای پنالتی روی سیف‌اللهی گفت: پنالتی درست بود و به نظرم روح‌الله سیف‌البهی از من پنالتی گرفت. پای من در شرایطی قرار داشت که نمی‌توانستم آن را تکان بدهم و روح‌الله با گیر دادن پای خود به من، یک پنالتی گرفت. خدا را شکر با پیروزی در این دیدار توانستیم هواداران خوشحال به خانه بفرستیم. هر چند می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم تا بدون توجه به نتایج سایر دیدارها صدرنشینی خود را قطعی کنیم، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحبت‌هایی که مبنی بر صحبت‌هایی که مبنی بر حمایت داوران از تیم پرسپولیس می‌شود، گفت: نمی‌دانم چند صحنه به نفع پرسپولیس بوده است که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. با این شرایط حتماً داوری‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز به نفع ما بود که فینالیست شدیم؟

نعمتی در واکنش به اظهارات سیدمهدی رحمتی مبنی بر همراهی تمام فوتبال ایران با تیم پرسپولیس برای نتیجه گرفتن، گفت: واقعیت این است که خبرها را نشنیدم تا ببینم چه کسی، چه حرف‌هایی را مطرح کرده است. هر کسی نظر خودش را دارد، اما اعتقاد دارم هیچ داوری تا این جای فصل به پرسپولیس کمک نکرده است.

شجاع خلیل‌زاده: بهتر است بازیکنان استقلال سرشان به کار خودشان باشد/ با نتایج پرسپولیس همه تیم‌های لیگ داداش شدند!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )