برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برخی افراد به نتایج تیمش حسادت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری ۳ بر یک پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: در همین ابتدای کار باید از هواداران پرشورمان تشکر کنم. از آنها به خاطر همه حمایت‌هایی که کردند، تشکر می‌کنم. شخصاً معتقدم که به بهترین نحو توانستیم نیم‌فصل را به پایان برسانیم و اگر چهار گل می‌زدیم، می‌توانستیم به صدر جدول برویم.

کسب ۳۱ امتیاز در نیم‌فصل اول موفقیت بزرگی بود وی در ادامه افزود: باید از بازیکنان تشکر کنم که به بهترین نحو با برد قاطعانه مقابل پارس جنوبی، نیم‌فصل را به پایان رساندیم. بعد از این چند روز تمرین و سپس چند روز استراحت خواهیم داشت. با همه اتفاقاتی که در نیم‌فصل اول افتاد، ۳۱ امتیاز گرفتیم که واقعاً موفقیت بزرگی بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم و بسیار بسیار مفتخرم.

برای ۲۵ بازی پیش رو نیاز به نیمکتی قوی داریم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه چه تدبیری برای نیم‌فصل دوم خواهد داشت، تصریح کرد: می‌دانیم نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد بود، نه فقط ما بلکه رقبا نیز تقویت خواهند شد. بازیکنانی که باید می‌گرفتیم، گرفته‌ایم و از فردا مذاکره با بازیکنان مدنظر را آغاز خواهیم کرد. با این همه بازیکنان جوانی که داشتیم، نیم‌فصل اول را به سختی گذراندیم. انتظارمان این است که ۲۵ بازی دیگری پیش رو داشته باشیم، آن هم در لیگ، جام حذفی و آسیا. مهم است که نیمکت قوی داشته باشیم، چون امروز متوجه شدید که روی بشار، ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا نمی‌توانستیم حساب کنیم. با این وجود، همین تیم بازی باکیفیتی را پشت سر گذاشت. واقعاً لذت بردم و کیف کردم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

باید نیم‌فصلی که گذشت را با کلمات و حروف طلایی در بخشی تاریخ پرسپولیس و فوتبال ایران نوشت برانکو در مورد اینکه قبول دارد این پرسپولیس با نتایجی که در نیم‌فصل کسب کرد، خاطره‌انگیز شد، گفت: بله، باید این نیم‌فصل را با کلمات و حروف طلایی در بخشی تاریخ پرسپولیس و فوتبال ایران نوشت. همه ما به خاطر نتایجی که کسب کردیم، باید افتخار کنیم. بیشترین افتخارات نصیب بازیکنان است، اما مدیریت باشگاه نیز دخیل بوده و همین‌طور بخش‌های دیگر تیم از تدارکات گرفته تا کادر پزشکی و فنی. اگر همه بخش‌های باشگاه منظم عمل نکنند، به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسیم. جا دارد از حمیدرضا گرشاسبی به خاطر تلاش‌هایی که کرد، تشکر کنم. انتظارمان این است که آقای عرب (سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس) نیز این روند را ادامه دهد تا باشگاه رشد و پیشرفت داشته باشد.

شنیدم بازیکن استقلال باید در دقیقه ۱۰ اخراج می‌شد! وی در واکنش به این سؤال که روز گذشته پس از دیدار استقلال مقابل پدیده، بازیکنان و کادر فنی این تیم مدعی شده‌اند که داوری‌ها به سود پرسپولیس بوده است، گفت: من بازی استقلال و پدیده را نگاه نکردم، اما شنیدم که بازیکن استقلال باید در دقیقه ۱۰ اخراج می‌شد. آیا تنها اشتباه داور همین صحنه بود؟!

من هم می توانم بگویم چرا سیامک نعمتی امروز کارت گرفت یا گل چهارم ما گرفته نشد؟! خبرنگار پاسخ داد که گل استقلال سالم بود و آنها به این موضوع اعتراض کردند. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این خبرنگار گفت: صحنه دیگری را ندیدم و الان از زبان شما می‌شنوم. حتماً می‌گویند داور امروز هم به ما کمک کرد! من دو سه بار علنی اعلام کردم و فکر کنم الان وظیفه شماست که همه بازی‌های ما را آنالیز کنید. یک نفر این کار را کرده است و مشخص شد که تیمی که از همه بیشتر ضرر کرده، پرسپولیس بوده است. گفتم یک اوت پیدا کنید که داور به سود ما گرفته باشد. من هم می‌توانم مطرح کنم که چرا سیامک نعمتی امروز کارت گرفت یا گل چهارم ما گرفته نشد؟!

اگر بعد از بازی با ذوب‌آهن از داوری گله کردم، حق داشتم وی افزود: برای من استقلال، سپاهان و تراکتورسازی و حتی پدیده مطرح نیستند و فقط پرسپولیس مهم است. اصلاً خودم را درگیر این مسئله نمی‌کنم، بلکه می‌خواهم تیمم بیشتر آماده شده، بیشتر گل بزنیم و بیش از بیش هواداران را خوشحال کنیم. اگر بعد از بازی با ذوب‌آهن از داوری گله کردم، حق داشتم، اما اگر کسی آمده و دوباره به این مسائل اضافه کرده را، من نمی‌دانم.

حسادت برخی به پرسپولیس را حس می‌کنم اما حمله یا هجمه را نه! برانکو در خصوص اینکه کسانی که هجمه‌هایی علیه شما ایجاد کرده‌اند، از سوی سرمربی تیم ملی لقب مربیان شجاع را گرفته‌اند، گفت: من که حس نکردم کسی به من حمله یا هجمه‌ای ایجاد کرده باشد. در خیابان راحت راه می‌روم و کسی به من حمله نکرده است. شاید حسادت برخی‌ها را یک مقدار به خاطر پرسپولیس حس کنم که این مسئله ورزشی است، اما اینکه بگویید هجمه ایجاد شده است را نمی‌فهمم. تا آنجایی که می‌دانید، به کسی حمله نمی‌کنم. همه در یک قالب یک شغل همکاریم و با کار سخت درگیر هستیم. من به کار همه همکارانم احترام می‌گذارم، اما در کنفرانس خبری و جای دیگر به کسی حمله نکرده‌ام.

به غیر از طارمی نفرات دیگری هم هستند که بخواهیم آنها را جذب کنیم وی درباره بحث بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: این بحث یکطرفه نیست و دوطرفه است. لیست بازیکنان فاکتور اصلی است و ما فقط می‌توانیم ۱۸ بازیکن بالای ۲۳ سال داشته باشیم. نه تنها طارمی، بلکه نفرات دیگری هم هستند که اگر بخواهیم آنها را جذب کنیم، اما باید لیست‌مان را بررسی کنیم. تا هفته آینده این کار را خواهیم کرد.

فقط و فقط توجه‌ام به پرسپولیس و موفقیت این تیم است نه تیم‌های دیگر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با اشاره به هجمه‌هایی که علیه تیمش ایجاد شده است، گفت: بار دیگر می‌گویم، داوران چه خطایی به سود ما گرفته‌اند؟ همه تیم‌ها برای خودشان می‌جنگند و این موضوع حق‌شان است. به همه همکارانم احترام می‌گذارم، چون می‌دانم چه شغل سختی دارند و چه انتظاراتی از ما وجود دارد، اما فقط و فقط توجه‌ام به پرسپولیس و موفقیت این تیم است.

به گزارش تسنیم، پس از اینکه خبرنگاران درباره اظهارات روز گذشته سیدمهدی رحمتی از برانکو سؤال پرسیدند، پندار خمارلو مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: از وقتی که سؤالی را مطرح کردیم، این هجمه‌ها ایجاد شد. ما در هفته دوازدهم با سپاهان بازی داشتیم و استقلال با پدیده. این را گفته‌اند که دو روز پشت سر هم نمی‌توان در ورزشگاه آزادی بازی کرد، چطور استقلال روز گذشته بازی کرد و ما پس از دیدار با سپاهان، امروز مقابل پارس جنوبی بازی کردیم. این در شرایطی است که تیم‌ها استراحت بیشتری کرده‌اند و ما این استراحت را نداشتیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما گفتیم داوری‌ها را آنالیز کنید، اما بقیه تیم‌ها دست پیش را گرفتند که پس نیفتند. از صدقه سر پرسپولیس بین تیم‌ها وحدتی ایجاد شده است و همه برای هم نوشابه باز می‌کنند. ما گفتیم داوری‌ها را آنالیز کنید و هر جا به ضرر ما بوده، امتیاز بدهند و اگر به سودمان بوده، امتیاز کسر کنند. سه، چهار سال پیش داوری‌ها به ضرر پرسپولیس بود، صحنه‌هایی مثل برخورد توپ به سر بنگر که پنالتی گرفته شد. همان سال با اختلاف دو گل نایب قهرمان شدیم. اگر یک امتیاز می‌گرفتیم، قهرمان می‌شدیم. روز گذشته مهدی رحمتی اشاره‌ای به داوری‌ها داشت. خیلی به عقب نرویم. آیا آرمین سهرابیان نباید در دربی امسال اخراج می‌شد یا خطای پژمان منتظری روی علی علیپور خطای پنالتی نبود؟

وی گفت: سیاست باشگاه احترام به داوری و برنامه سازمان لیگ بوده، اما سوء استفاده‌هایی می‌شود که از الان جواب می‌دهیم. روز گذشته برای اینکه تمرکز تیم به‌هم نریزد، جواب ندادیم. با توجه به اینکه مقابل دوربین‌های رسانه ملی تهمت زده‌اند، شکایت برای ما محفوظ است. ما تاکنون نگفته‌ایم تیم‌های دیگر چطور می‌برند یا سپاهان چطور با پنالتی که برای‌شان گرفته شد، نساجی را شکست داد. قصد هم نداریم فهرست کنیم، اما از اینکه موضع نمی‌گیریم، دوستان سوءاستفاده نکنند. ما وحدت و اتحاد داریم و حضور برانکو در پرسپولیس نقطه قوت است و نگذارند که سرمربی تیم از ما جدا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.