مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازی برابر پرسپولیس سخت است و ما تا پیش از گل اول، این تیم را تحت کنترل داشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، مهدی تارتار پس از شکست سه بر یک پارس جنوبی جم مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی برابر پرسپولیس که تا فینال آسیا پیش رفته و مقابل این همه هوادار پرشور، سخت بود. من به آنها تبریک می‌گویم. چند نفر از بازیکنان ما تجربه بازی در آزادی را نداشتند.

وی ادامه داد: چند بازیکن روی زمین سر خوردند و زمین آزادی مثل گذشته نیست. به هر حال خوب نبودیم که سه بر یک شکست خوردیم و مسئولیت باخت برعهده من است.

تارتار عنوان کرد: تصمیم داشتیم ۱۵ دقیقه اول پرسپولیس را کنترل کنیم و موفق بودیم، اما در یک صحنه بازیکن برای پرس اشتباه کرد و پرسپولیس به گل اول رسید. در نیمه دوم و زمانی که ۱۰ نفره بودیم گل دوم را خوردیم و شیرازه تیم بهم ریخت.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این سؤال که بازیکن تیمش به یک‌باره مصدوم و زمان زیادی برای تعویض تیمش صرف شد، گفت: بازیکن ما در شروع نیمه نگفت مصدوم است و زمانی که وارد بازی شد، گفت همسترینگش مشکل دارد. بازیکن جایگزین تا خودش را گرم کند، زمان نیاز داشت و ما در این زمان گل دریافت کردیم.

وی درباره اینکه پارس برای چه عنوانی تلاش می‌کند، اظهار داشت: از خودمان با توجه به بازی‌های سال گذشته توقع داریم که بالاتر برویم، اما بودجه تیم با سایر تیم‌ها قابل مقایسه نیست. جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم که خیلی کمک کردند بخش قابل توجهی از قراردادها پرداخت شد تا بازیکنان با خیال راحت کارشان را انجام دهند.

تارتار درباره حضور هواداران پارس در ورزشگاه آزادی گفت: دست تک تک هواداران را می‌بوسم. خیلی سخت است که هواداران با اتوبوس به تهران و سایر شهرها بیایند. متاسفانه امروز نتوانستیم آنها را خوشحال راهی کنیم.

وی در خصوص اینکه چه لقبی برای تیمش دوست دارد، عنوان کرد: من لقب زنبورهای جنوب را بیشتر دوست دارم چون به تیم‌های بزرگ نیش می‌زنیم.

همچنین تارتار در نشست خبری پس از این دیدار گفت: قبل از گل اول، کاملا پرسپولیس را تحت کنترل داشتیم و به موقع پرس می‌کردیم و به موقع عقب می‌نشستیم و بازی پایاپایی بود. بعد از اینکه گل اول را خوردیم مقداری از نظر روحی افت کردیم و در شروع نیمه دوم در زمانی که تیم‌مان ۱۰ نفره شد گل دوم را دریافت کردیم و بلافاصله گل سوم را خوردیم و تمرکز از تیم ما رفت و نظم تیمی‌مان را از دست دادیم.

سرمربی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: زمین آزادی مثل گذشته باکیفیت نیست و امیدوارم شرایطش بهتر شود. تیم‌ ملی و پرسپولیس و استقلال اینجا بازی می‌کنند و زمین بهتری احتیاج دارند. از هواداران نیز باید عذرخواهی کنم به خاطر اینکه این همه راه آمدند و من شرمنده آنها شدم.

تارتار درباره ملاقات با میثم تیموری بازیکن استقلال و اینکه چرا سیف‌اللهی از اول در ترکیب تیم نبود عنوان کرد: درباره تیموری نمی‌توانیم صحبت کنیم. تیموری بازیکن استقلال است و اتفاقی این بازیکن را دیدیم که قصد استفاده از استخر داشت. درباره سیف‌اللهی برنامه داشتیم و می‌خواستیم از سرعت او در ضد حمله استفاده کنیم که با خوردن گل تمام برنامه‌هایمان به هم خورد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره اینکه گفته می‌شد سیف‌اللهی رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه خواسته و شما به همین دلیل او را از ابتدا بازی ندادید، تصریح کرد: چنین چیزی درست نیست، رضایت نخواسته، او بازیکن ماست و اگر باشگاهی او را نیاز دارد می‌تواند به ما اعلام کند.

تارتار درباره اینکه برنامه‌های پارس جنوبی برای نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: کمبودهایی در پست‌های مختلف داریم با همکاران‌مان می‌نشینیم و بررسی می‌کنیم اما جذب بازیکن دلخواه در نیم فصل سخت است و با توجه به بودجه‌مان بازیکن جذب خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که نیم فصل اول حمایت شدید یا نه؟ گفت: از سال گذشته سختی زیاد کشیدیم و نیم‌فصل اول هم سختی‌ها ادامه داشت اما با حضور مهندس موسوی مشکلات ما مرتفع شد و درصد قابل توجهی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و باید از مدیرعامل باشگاه و نماینده محترمان در مجلس‌ که علاقه‌مند به تیم هستند هم تشکر کنم. امیدوارم مسئولان استان به فکر این تیم باشند چون تنها نماینده استان در لیگ برتر هستیم و حیف است که به دلیل حمایت نکردن به سرنوشت تیم‌هایی چون شاهین بوشهر دچار شویم و از همه کسانی که از تیم حمایت می کنند تشکر می‌کنیم.

تارتار در پایان درباره این موضوع که گفته می‌شود داوری‌ها به سود پرسپولیس است عنوان کرد: من به شخصه این را قبول ندارم و دیروز هم گفتم داوری ما پاک است، شاید در گذشته من خیلی ایراد می‌گرفتم و می‌دانستم در بدنه داوری‌مان یک چیزهایی هست و سربسته می‌گویم! الان در حال حاضر داوران ما خوب و پاک هستند. اشتباه وجود دارد و یک هفته برای یک تیم است و هفته دیگر برای تیم دیگری، ولی بهترین کار استفاده از سیستم VAR است و از آقای تاج به عنوان رئیس فدراسیون می‌خواهم این سیستم را راه اندازی کند که خیلی تاثیر دارد. همه تیم‌ها شبانه‌روزی کار و زحمت می‌کشند اما با حضور کمک داور ویدئویی اشتباه‌ها به حداقل می‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.